دشمن با تمام توان به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت کشور است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمن تمام توان خود را برای برهم زدن آرامش و امنیت کشور به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا در مراسم تجلیل از خانواده حمل‌ونقل استان اصفهان با تبریک این روز به رانندگان حمل‌ونقل بار، راهداران، پلیس راه، ارائه دهندگان خدمات مسافربری، ایستگاه‌های بین راهی و همه دست‌اندرکاران حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی، یادآور شد این روز یادآور لبیک ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور به فراخوان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ در بحبوحه جنگ برای حضور در بنادر جنوبی کشور به منظور تخلیه صد کشتی در خطر است.

وی با تسلیت شهادت جمعی از نیروهای فراجا در حمله تروریستی عناصر کوردل به پایگاه انتظامی راسک افزود: دشمن تمام توان خود را برای برهم زدن آرامش و امنیت کشور به کار گرفته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان استان اصفهان را دارای بالاترین ظرفیت حمل‌ونقل بار و مسافر و سوخت در کشور دانست و با اشاره به اینکه خانواده حمل‌ونقل کشور مطالبات بجا و بحقی دارند، اما در کف میدان ممکن است، ظرفیت محقق شدن آن‌ها وجود نداشته باشد، با تاکید بر ضرورت تلاش مسئولان برای انجام این مطالبات همچون تأمین قطعات یدکی مناسب برای رانندگان و ساماندهی قیمت‌ها گفت: در صورتی که این خدمت از طرف مسئولان ارائه نشود، دود آن به چشم مردم خواهد رفت.

سردار فدا درباره مسئله فلسطین گفت: یهودی‌ها قبل از جنگ جهانی اول دنبال تشکیل کشور بودند و نام کشورهایی همچون آفریقا، آرژانتین و فیلیپین را برای این منظور مطرح کرده بودند، اما از آنجا که انگلیسی‌ها می‌خواستند حکومت عثمانی که در منطقه غرب آسیا در مقابل غرب ایستاده بود را از هم بپاشند، این نطفه منحوس را در فلسطین کاشتند.

وی با اظهار اینکه مقدمه‌چینی برای تشکیل کشور یهود پیش از جنگ جهانی اول آغاز شد، گفت: در بحبوحه جنگ جهانی اول جمعیت یهودیان فلسطین تنها سه درصد جمعیت این کشور بود، اما با مهاجرت‌هایی که یهودیان در فاصله جنگ جهانی اول تا جنگ جهانی دوم طی ۲۶ سال با حمایت انگلیس و فرانسه انجام دادند، جمعیت یهودی‌های فلسطین را به ۳۳ درصد رساندند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: این یهودیان ابتدا اقدام به خرید زمین و اراضی فلسطین کردند، سپس اسلحه خریدند و با ظرفیت مسلحانه‌ای که برای آن‌ها ایجاد شد، شروع به غارت کردند و به زور مردم را از اراضی خودشان بیرون کردند تا اینکه شرایط فراهم شد؛ در سال ۱۹۱۹ نخست‌وزیر انگلیس طی بیانیه‌ای از یهودیان جهان خواست به فلسطین مهاجرت کنند و در نهایت در سال ۱۹۴۸ موجودیت اسرائیل اعلام شد.

وی صهیونیست‌ها را نژادپرست‌ترین گروه در جهان دانست و خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها غیر از خودشان کسی را قبول ندارند، حتی در انتقال یهودی‌های آفریقایی اتیوپی به فلسطین، تمام زنان سیاه‌پوست را عقیم کردند که مبادا یهودیان سیاه‌پوست وارد این سرزمین‌ها شوند و ازدیاد نسل داشته باشند، آن‌ها حتی یهودی‌های لهستان، روسیه و آفریقا را شهروند درجه دوم حساب می‌کنند و برای سایر مردم جهان هم هیچ حق حیاتی قائل نیستند.

سردار فدا گفت: غزه تا سال ۲۰۰۵ تحت سلطه رژیم صهیونیستی بود، اما برای اینکه ماندن برای آن‌ها هزینه زیادی داشت، تصمیم گرفتند از آن‌جا خارج شوند و با اعمال تحریم و فشار کاری کنند که شرایط زندگی در این منطقه سخت شود و مردم به اجبار از آنجا مهاجرت کنند، قرار بود طی عملیاتی با هماهنگی آمریکا، مصر و اردن، همه مردم غزه را به صحرای مصر و صحرای اردن کوچ دهند و عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات پیش‌دستانه توسط حماس برای جلوگیری از این اتفاق بود.

وی اظهار کرد: از سال ۲۰۰۵ تا ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی پنج جنگ بین رژیم صهیونیستی و مردم غزه درگرفت و فلسطینیان در این حملات مورد هجمه و هجوم دشمنان قرار گرفتند، در حالی که هیچ‌کس به فریادشان نرسید.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه اینگونه نبوده است که مردم غزه و فلسطین در آرامش به سر ببرند و یک‌باره با عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی را علیه خود تحریک کرده باشند، افزود: از ابتدای سال جاری تا زمان وقوع عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی ۱۰ عملیات علیه مردم کرانه باختری و ۱۷ عملیات علیه مردم غزه انجام داد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از سال گذشته تا مهر سال جاری سه عملیات بزرگ علیه مردم غزه انجام داد که طی یک مرحله ۸۰۰ نفر، یک مرحله ۱۱۰۰ نفر و یک مرحله ۱۳۰۰ نفر از مردم غزه را به شهادت رساند و تنها از پنجم مرداد تا پنجم مهر ۱۱۷ نفر را شهید کرد.

کد خبر 713261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.