گره‌گشایی از کار ۱۹ بنگاه اقتصادی در استان فارس

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس از گره‌گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی در استان فارس خبر داد و گفت: فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی، رشد تولیدکیفی، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در پانصد و پنجاه و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصدوپنجاه‌وهفتمین کارگروه احیای واحدهای راکد که در سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس به ریاست استاندار فارس برگزار شد، اظهار کرد: تعیین تکلیف ۴ بنگاه اقتصادی در کار گروه استانی و بررسی مصوبات ۱۵ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل استان فارس انجام شده است.

وی افزود: واحدهای مطرح شده در زمینه تولید آرد، طرح تولید سیانید سدیم، خدمات درمانی و ایزوگام فعالیت دارند که چالش‌های درخواست تمدید مهلت استفاده از بخشنامه عدم محدودیت‌ها حاصل از چک برگشتی، تأیید پیش پرداخت شرکت به فروشنده، جا به جایی زمین مجاور جهت اجرای طرح، درخواست مجوز بروزرسانی تجهیزات در قالب بازسازی دستگاه مطرح، بررسی و تعیین تکلیف شد.

مدیرکل صمت استان فارس با اشاره به اینکه بحث‌های کارشناسی در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و بررسی می‌شود و نهایت در کارگروه اصلی تصمیمات گرفته می‌شود، تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم مشکلات واحدهای تولیدی را رصد و در زمینه رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌کند.

ایزدی در خصوص رفع موانع واحدهای راکد اضافه کرد: فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی، رشد تولید کیفی، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است، بنابراین ضرورت دارد در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، مانع‌زدایی کنیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور اعضا کارگروه برگزار شد، در راستای رفع موانع مسائل و مشکلات بنگاه‌های مطرح شده در جلسات فوق‌الذکر تصمیمات، اقدامات و راهکارهای عملیاتی در جهت فعالیت بهینه و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی اتخاذ و مصوبات گره‌گشا تصویب شد.

کد خبر 713199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.