جاده‌های خراسان شمالی زیرساخت کافی برای تردد مسافران را ندارد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: جاده‌های استان به هیچ وجه دارای زیرساخت‌ها و استانداردهای لازم برای سفر و تردد مسافران نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، رضا براتی‌زاده امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر _ در شورای نظارت، پیگیری و کنترل وقایع خراسان شمالی اظهار کرد: در طول سال مسافران زیادی مقاصد متعددی را به عنوان هدف سفرهای خود در فصول مختلف از جمله در فصل زمستان انتخاب می‌کنند و در این میان استان خراسان شمالی به عنوان باب‌الرضا (ع) می‌تواند میزبان موقت کسانی باشد که به مشهد مقدس سفر می‌کنند یا از آنجا بر می‌گردند.

وی در ادامه به غیراستاندارد و نامناسب بودن وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: جاده‌ها و راه‌های استان به هیچ وجه دارای زیرساخت‌ها و استانداردهای لازم برای سفر و تردد مسافران نیست.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط باید در این خصوص بهتر برنامه‌ریزی کنند و طبق اهداف بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت در راستای اصلاح این ساختارها اقدام کنند.

براتی‌زاده گفت: اگر مدیران و مسئولان ذی‌ربط در این راه هم‌افزایی و همکاری لازم را با همدیگر داشته باشند، کار نتیجه خواهد داشت و هزینه‌های احتمالی نیز کاهش می‌یابد.

وی از دستگاه‌ها خواست در خصوص ارائه خدمات به مردم را تسهیل کنند و افزود: رفع کمبودها در خصوص بهبود وضعیت کمی و کیفی تجهیزات و امکانات اولیه از قبیل ماشین‌آلات و ادوات سنگین مانند جرثقیل در مواقع بروز حوادث و سوانح جاده‌ای، نصب علائم هشداردهنده در موارد مقتضی ضروری است.

کد خبر 713196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.