آیین رونمایی از ناوگان جدید خودروی امداد گازرسانی شیراز برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان در آیین رونمایی از ناوگان جدید خودروی امداد گازرسانی در منطقه ۱ گازرسانی شیراز، گفت: با خرید ۹ دستگاه خودروی امداد جدید و تجهیز آن به لوازم تعمیراتی مورد نیاز در شرایط اضطراری، از این پس، خودروهای امداد شیراز با قدرت مانور بیشتر آماده خدمت رسانی مطلوب به مشترکان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی اکبر میدانشاهی امروز _سه شنبه بیست‌وهشتم آذر_ اظهار کرد: با توجه به عبور بیش از ۷۰ درصد گاز کشور از استان فارس، مسئولیت ما در نگهداشت تأسیسات و پیشگیری از بروز حوادث بسیار مهم است.

وی افزود: مرکز امداد گاز مکانیزه و مدیریت یکپارچه امداد سالهاست در شیراز راه اندازی شده و سرعت عمل در واکنش به حوادث بالاست. لذا قابلیت واکنش سریع در حوادث گازی در شیراز با توجه قدمت شبکه آن، یکی از مزایای معتبر گاز استان فارس است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به اینکه اخیراً از طریق سامانه جامع مانیتورینگ مرکز امداد امکان رصد اطلاعات مصرفی تمامی صنایع عمده و فوق عمده در سطح استان فراهم شده و مدیریت مصرف صنایع را تسهیل نموده است، تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم در خدمات رسانی به مردم قبل از قطع گاز، به دلیل مسائل تعمیراتی حوادث، ارسال پیامک به مشترکین محدوده قطع می‌باشد که سطح رضایت مشترکین را ارتقا بخشیده است.

میدانشاهی در ادامه اضافه کرد: امروز افتخار داریم از ناوگان جدید خودرویی امداد گازرسانی رونمایی کنیم که با توجه به تجهیز این ناوگان و ارتقای سطح کیفی خودروها، سرعت واکنش به حوادث بسیار افزایش یافته و همچنین توان عملیاتی امداد گازرسانی ارتقا پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با خرید ۹ دستگاه خودروی امداد جدید و تجهیز آن به لوازم تعمیراتی مورد نیاز در شرایط اضطراری، از این پس، خودروهای امداد شیراز با قدرت مانور بیشتر آماده خدمت رسانی مطلوب به مشترکان در عملیات‌های امدادی است. در عین حال در کنار افزایش سرعت و توان عملیاتی، کیفیت خدمات امداد گاز نیز رشد کرد و شاهد افزایش رضایتمندی مشترکین عزیز در سطح استان خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به اینکه به‌روز نبودن نیروی انسانی در امداد گاز و به‌روز نبودن ابزارآلات و ماشین آلات امداد ریشه بسیاری از حوادث بوده است، اظهار کرد: استاندارد نبودن تجهیزات می‌تواند حادثه ساز باشد و تلاش‌ها برای کاهش سطح حوادث بحران‌هاست از این رو با تجهیز ناوگان خودرویی گام مهمی در این عرصه برداشته شده است که این امر موجب شده سایر استان‌ها نیز از تجهیزات ناوگان جدید ما الگو برداری کنند.

میدانشاهی افزود: حدود ۱۶۰ تجهیز و ابزار آلات مختلف در خودروهای امداد جاسازی شده است و تجهیزات ارتباطات پیشرفته و تلفن‌های ماهواره‌ای برای کنترل شرایط در زمان حوادث نیز از دیگر مزایای ناوگان جدید است. همچنین خودروی حمل مواد بودار کننده گاز نیز با شرایط ویژه به منظور پیشگیری از حوادث مرتبط با ادورانت تجهیز و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مرکز پیام و امداد ۱۹۴ پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است، ادامه داد: مشترکان می‌توانند در صورت انفجار و آتش سوزی در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در پایان اضافه کرد: مرکز مکانیزه بهره برداری و امداد گاز شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشترکان گاز شیراز است.

کد خبر 713184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.