مردم اراک ۲۹ آذر امسال در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی می‌کنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای مردم مومن و ولایتمدار شهر اراک را به حضور در تجمع محکومیت کشتار و نسل کشی مردم مظلوم غزه در روز چهارشنبه بیست‌ونهم آذرماه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی آمده است: بیش از هفتاد روز سلاخی بی‌امان انسان‌های بی‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه کودکان و خردسالان در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان است و بزرگترین نسل‌کشی تاریخ، توسط رژیم سفاک اسرائیل در حال وقوع است.

این اطلاعیه می‌افزاید: فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان کند و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته نمایند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کُش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

دراین اطلاعیه آمده است: مردم ایران اسلامی که در همه این روزها، دست از حمایت از آرمان فلسطین برنداشته و قتل عام برادران و خواهران دینی خود را تحمل نکرده و همواره صدای رسای همبستگی خود را آذین‌بخش نبردهای روزمره گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آنها کرده است، یک بار دیگر، با برپایی تجمع همبستگی با مردم مظلوم و مبارز غزه، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این اطلاعیه از اقشار مختلف مردم شریف و همیشه در صحنه شهر اراک دعوت کرده تا فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر در محل پیاده راه امیرکبیر این شهر حضور بهم رسانند و با حضور گسترده و مقتدرانه خود، خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند.

کد خبر 713177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.