ذوب‌آهن اصفهان ۰ _ فولاد خوزستان ۰/ تساوی آهنی در فولادشهر

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب هفته سیزدهم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان

کوبل‌داوری:

وحید زمانی (داور وسط)، رحیم حاجیلو (کمک‌داور اول)، مرتضی سلمان‌نژاد (کمک‌داور دوم)، فرزاد منصوری (داور چهارم) و علیرضا کهوری (ناظر داوری)

ورزشگاه: فولادشهر اصفهان

کارت زرد: مجید علی‌نژاد (دقیقه ۱- فولاد خوزستان)

کارت قرمز:

فردین یوسفی (کارت‌زرد دوم دقیقه ۶۶- ذوب‌آهن اصفهان)

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، شایان مصلح، فرشاد محمدی‌مهر (از دقیقه ۶۹- عرفان معصومی)، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی، کمال کامیابی‌نیا (از دقیقه ۶۴- پویا مختاری)، امیرحسین رنگرزجدی، مجید علیاری (از دقیقه ۴۶- امید لطیفی (از دقیقه ۲+۹۰- سعید باقرپسند) و محمدجواد محمدی (از دقیقه ۶۴- سجاد آشوری)

فولاد:

کریستوفر کنت، شاهین توکلی، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، مجتبی نجازیان، عادل ارغند (از دقیقه ۵۷- گادوین منشأ)، محمد عسکری (از دقیقه ۸۵- لوکاس کاندیدو)، محمد خادمی، محمد آبشک (از دقیقه ۹۰- محمدرضا غیبشاوی)، ساسان انصاری (دقیقه ۸۵- ابوالفضل موردی) و محمد علی‌نژاد (از دقیقه ۵۷- سینا مریدی).

سرمربی: خوان ایگناسیو مارتینز

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: بازی بدون هیچ موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم دنبال می‌شود و دو تیم به وضوح در امر تغذیه مهاجمان خود تا اینجا مشکل داشتند.

دقیقه ۲۱: ارسال مستقیم از اسلامی، در لحظه آخر توسط کنت از روی خط دروازه خارج شد و توپ را به کرنر فرستاد تا بازی بدون گل باقی بماند.

دقیقه ۲۷: اشتباه مدافعان فولاد با فشار علیاری نزدیک بود منجر به باز شدن دروازه این تیم شود اما کنت در کمال اعتماد به نفس توپ را دور کند.

دقیقه ۵۳: کرنر ارسال شده توسط اسلامی در شرایطی که قریشی بدون هیچ مزاحمتی ضربه سر زد، توسط کنت به آغوش کشیده شد.

دقیقه ۸۱: در معدود موقعیت‌های این بازی ضربه پای چپ سینا مریدی از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه ذوب آهن عبور کرد.

شرح بازی

ذوب‌آهن به دنبال پیروزی در این بازی برای بازگشت به بالای جدول بود و در سمت مقابل فولاد که هفته گذشته شکست سنگین مقابل سپاهان را تجربه کرده بود، برای فراموشی خاطره تلخ هفته پیش به مصاف ذوب‌آهن می‌رفت.

مدافعان فولاد در دقایق ۲۰ تا ۳۰ بازی، اشتباهات انجام دادند که دروازه این تیم را به خطر انداخت؛ در مهمترین صحنه در دقیقه ۲۷ بازی، مجید علیاری در نزدیکی دروازه فولاد صاحب یک موقعیت شد که کنت، گلر فولادی‌ها توپ را گرفت و در نهایت دو تیم توانستند در نیمه نخست کار به جایی ببرند و این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازی هم مثل نیمه اول سرد دنبال شد؛ فولاد که به این نتیجه رسیده است تنها راه فرار از شرایط فعلی رسیدن به نیم فصل است نیمه دوم را دفاعی ادامه داد؛ البته گاندو ها برنامه خاصی برای باز کردن دروازه فولاد نداشتند.
دو تیم در نهایت نتوانستند دروازه هم دیگر را باز کنند و این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب‌آهن و فولاد در دیدارهای خود در هفته دوازدهم نیز مقابل حریفانشان به تساوی بدون گل رسیده بودند و این نتیجه را برای دومین هفته متوالی تکرار کردند. ذوب‌آهن با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و در رده ششم جدول لیگ برتر باقی ماند. فولاد نیز با ۱۲ امتیاز به رده یازدهم رسید.

کد خبر 713170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.