بازار اصفهان نیاز به مرمت دارد / از نظرات بازاریان استفاده می‌کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بازار اصفهان با توجه به گذشت سال‌ها نیاز به مرمت دارد و هیئت امنایی‌شدن و موضوع انتخابات از جمله تصمیم‌گیری‌ها و اتفاقاتی است که باید صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا محققیان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: بازار اصفهان یکی از موضوعات بسیار مهمی است که از زمان‌های قدیم داد و ستد مردم در آن انجام می‌شده است.

وی افزود: طول بازار اصفهان هشت کیلومتر است که از مجموعه مسجد جامع تا میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد و افرادی که قرار بوده است وارد این میدان شوند، از بازار عبور می‌کردند و زمانی که به ورودی قیصریه می‌رسیدند، فضای بسیار بزرگ و مناسبی که مجموعه میدان امام (ره) داشته، مورد توجه قرار می‌گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تاکید کرد: بازار وضعیتی دارد که با توجه به گذشت سال‌ها نیاز به مرمت دارد و هیئت امنایی‌شدن و موضوع انتخابات از جمله تصمیم‌گیری‌ها و اتفاقاتی است که باید صورت گیرد تا بتوانیم در مرمت بناهای تاریخی و بازار از نظرات بازاریان نیز استفاده کنیم.

کد خبر 713150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.