اجرای پروژه‌های ترافیکی محله جلفا با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: نوسازی تابلوها و تجهیزات ترافیکی از جمله تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، تابلوهای توقف ممنوع و سایر تابلوهای راهنمایی و رانندگی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در محله جلفا اصلاح، مرمت و تعویض شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص گره‌گشایی از ترافیک زیاد خیابان‌های فرعی در محلات منطقه پنج اصفهان اظهار کرد: برای کاهش تصادفات خودرویی و افزایش ایمنی رفت و آمد وسایل نقلیه و عابران پیاده در تقاطع‌های سطح این منطقه، با همکاری واحد ایمنی و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اجرای پروژه‌های ترافیکی محله جلفا با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: بنا به در خواست شهروندان در راستای بازبینی مسیر عبور و تردد خودروها در کوچه سنگ‌تراش‌ها اقداماتی از جمله نصب تابلو، علائم ترافیکی و جداکننده بتنی، احداث سرعتکاه و رنگ‌آمیزی ترافیکی با تمرکز بر محور اصلی این معبر انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: نوسازی، اصلاح، مرمت و تعویض تابلوها و تجهیزات ترافیکی از جمله تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، تابلوهای توقف ممنوع و سایر تابلوهای راهنمایی و رانندگی منطقه پنج با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی گفت: اجرای این طرح در مدت زمانی کوتاه، به‌دلیل کاهش تصادفات، رضایتمندی شهروندان منطقه پنج را به همراه داشته است.

کد خبر 713116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.