رفع مشکلات بازار اصفهان با کمک بازاریان و حمایت سازمان‌های مرتبط

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: بازاریان تاکنون نقشی در تصمیم‌گیری بازار نداشته‌اند، به همین دلیل حل بعضی مسائل بازار به مشکل خورده است، بنابراین تصمیم به تشکیل هیئت امنا گرفته شد که با کمک بازاریان و حمایت سازمان‌های مختلف می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در بازار اصفهان وجود داشت و مطالعاتی که توسط شورای اسلامی شهر اصفهان انجام شد، مشکلات آن دسته‌بندی شد که یکی از بزرگترین مشکلات، ورود موتورسیکلت‌ها، سد معبر و ناایمنی بازار است.

وی افزود: با توجه به سد معبر و ورود موتورسیکلت‌ها، اگر حادثه‌ای در بازار رخ دهد، امکان امدادرسانی بسیار سخت است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اقداماتی که طی سه دهه اخیر در بازار انجام شده بود، اما نتیجه‌ای نداشت، مطالعات جدیدی انجام شد.

کلاهدوزان بیان کرد: بازاریان تاکنون نقشی در تصمیم‌گیری بازار نداشته‌اند، به همین دلیل حل بعضی مسائل بازار به مشکل خورده است، بنابراین تصمیم به تشکیل هیئت امنا گرفته شد که با کمک بازاریان و حمایت سازمان‌های مختلف می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

وی اضافه کرد: مشکلات بازار به سه دسته تقسیم می‌شود؛ مشکلات حاد که باید با تشکیل این هیئت امنا رفع شود و مشکلات بلندمدت و میان‌مدت که با اقدامات و ردیف بودجه‌هایی که باید در نظر گرفته شود، سهم مشارکت سازمان‌ها مشخص می‌شود تا هیئت امنا، بازاریان و سازمان‌های مختلف با هم‌افزایی این مشکلات را رفع کنند.

کد خبر 713102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.