افزایش میزان آلاینده‌ها با توجه به پایداری جو در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش آلاینده‌ها در هوا گفت: فردا موج ضعیفی از جنوب استان عبور می‌کند که طی ساعتی موجب افزایش ابرناکی و احتمال بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان خواهد شد و از اواخر جمعه سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین دمای استان در امیدیه با دمای ۲۲.۸ حداقل دما در ایذه با دمای ۱.۸ درجه سانتی‌گراد ثبت شد علاوه بر آن حداقل دمای اهواز ۶.۶ حداکثر آن ۱۹.۱ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

وی افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان تا فردا جو نسبتاً پایداری را روی استان نشان می‌دهد که پدیده غالب در این امروز و فردا مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی فردا موج ضعیفی از جنوب استان عبور می‌کند که طی ساعتی باعث افزایش ابرناکی و احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیفی در برخی نقاط غربی و جنوبی استان خواهد شد، در نهایت طی روز پنجشنبه و جمعه جو پایداری روی استان حاکم است و از اواخر روز جمعه سامانه بارشی به استان ورود می‌کند.

کد خبر 713096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.