هوادار ۰ - سپاهان ۵ / ۵ گل برای پنجمین برد متوالی

تیم فوتبال سپاهان در دیداری حساس به مصاف هوادار تهران رفت و در پایان با پنج گل به برتری دست یافت تا پنجمین برد متوالی‌اش را جشن بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم آذر_ از ساعت ۱۴ تیم‌های هوادار و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری پنج بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان

ورزشگاه: پاس قوامین تهران

گل‌ها:

رامین رضائیان (دقیقه ۹) برای سپاهان

شهریار مغانلو (دقایق ۲۴ و ۴۴) برای سپاهان

کاوه رضایی (دقیقه ۷۹) برای سپاهان

رضا اسدی (دقیقه ۸۴) برای سپاهان

اخطار:

علی ملکوتی خواه (دقیقه ۱۱) از هوادار

رامین رضائیان (دقیقه ۱+۹۰) از سپاهان

هوادار: علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، علی ملکوتی خواه، صائب محبی، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد عباسی (۷۷- محمد چهارمحالی)، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان (۷۰- فرهاد زاوشی)، مهدی گودرزی و عبدالکریم اسلامی

سرمربی: محمود فکری

سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد قربانی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور (۸۸- علی احمدی)، محمد کریمی (۹۰- ارشیا سرشوق)، برایان دابو، محمدجواد حسین‌نژاد (۶۸- کاوه رضایی)، رضا اسدی، رضا شکاری (۶۸- آریا یوسفی) و شهریار مغانلو (۶۸- عیسی آل کثیر)

سرمربی: ژوزه مورایس

داور: روح اله شریفی

شرح بازی:

طلایی پوشان اصفهانی پس از دو دیدار خانگی که با برد همراه شده بود در حالی برابر هوادار در ورزشگاه پاس قوامین تهران قرار می‌گرفتند که با توجه به بازی‌های نسبتاً آسان رقبای سپاهان در این هفته، این تیم نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این دیدار داشت تا در جدول از کورس قهرمانی عقب نیفتد. شاگردان مورایس اما مانند دیدارهای قبلی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و این بار این رامین رضائیان بود که قبل از دقیقه ۱۰ گل اول سپاهان را به ثمر رساند تا طلایی پوشان مزد بازی برتر خود را خیلی زود بگیرند.

بازی هجومی سپاهان که روی چمن خوب ورزشگاه پاس قوامین چشم نوازتر هم به نظر می‌رسید هر لحظه با خلق موقعیت‌های خطرناک همراه بود تا اینکه در دقیقه ۲۴ مغانلو روی ارسال زیبای دابو از سمت چپ گل دوم را به ثمر رساند، گلی که هزارمین گل تیم فوتبال سپاهان در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رفت. بر خلاف بازی قبل برابر فولاد، سپاهان پس از به ثمر رساندن دو گل در ابتدای بازی با بی میلی به بازی ادامه نداد و همچنان با ارائه یک بازی با تمرکز بالا بر گلهای خود افزود تا نیمه نخست با پیروزی سه بر صفر سپاهان به پایان برسد.

در نیمه دوم مشخص بود هوادار برای کم کردن فاصله به زمین آمده است اما دفاع منسجم سپاهان و ناتوانی هوادار در باز کردن دفاع سپاهان باعث شد نه تنها سپاهان گلی دریافت نکند بلکه دو بار دیگر نیز روی ضد حملات به گلهای خود اضافه کند تا پیروزی پنج گله، حاصل بازی خوب سپاهان در تهران باشد. پس از پیروزی برابر پیکان، آلمالیق و نیروی هوایی عراق، این چهارمین برد سپاهان در این فصل در تهران بود.

سپاهان با پیروزی در این دیدار ۲۷ امتیازی شد و قبل از آغاز دیدار استقلال و نساجی به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۹- سپاهان) - تعلل مدافع هوادار باعث شد اسدی با پرس خوبی که انجام داد روی توپ روی خط محوطه جریمه اثر بگذارد تا توپی که سرگردان در محوطه جریمه بود با ضربه رضائیان به گل اول سپاهان تبدیل شود.

۲-۰ (دقیقه ۲۴- سپاهان) - نفوذ دابو از سمت چپ با ارسال رو به بیرون او همراه بود تا مغانلو که از عقب اضافه شده بود بدون یار مستقیم و با یک بغل پای دقیق دروازه هوادار را برای دومین بار باز کند.

۳-۰ (دقیقه ۴۴- سپاهان) - با خطا روی مغانلو داور خطای پنالتی گرفت تا شهریار مغانلو گل سوم تیمش را این بار از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

۴-۰ (دقیقه ۷۹- سپاهان) - در یک ضد حمله دابو با پشت سر گذاشتن چند بازیکن تا پشت محوطه جریمه هوادار پیش آمد و در پایان با یک پاس به موقع کاوه رضایی را در موقعیت خطرناک قرار داد تا این مهاجم برای دومین هفته متوالی برای تیمش گلزنی کند.

۵-۰ (دقیقه ۸۴- سپاهان) - باز هم در یک ضد حمله این رامین رضائیان بود که از سمت راست نفوذ کرد و در ادامه پس از اینکه مدافع هوادار توپ او را قطع کرد، با دخالت آل کثیر توپ به اسدی رسید تا او با یک ضربه غیر قابل مهار گل پنجم را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲- نفوذ منصوری از سمت راست با پشت سر گذاشتن مدافعان سپاهان همراه شد تا در موقعیتی خطرناک در آستانه باز کردن دروازه قرار بگیرد اما ضربه زمینی منصوری از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳- توپ ارسالی به سمت راست محوطه جریمه هوادار با ضربه سر رضائیان به تیر دوم فرستاده شد اما در چند قدمی دروازه ضربه بی دقت مغانلو از روی خط دروازه توسط حقیقی برگشت داده شد.

دقیقه ۲۹- کرنر ارسالی رامین رضائیان از سمت راست در تیر دور با ضربه سر شیرجه‌ای محمدی همراه شد اما حقیقی با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳۹- منصوری که از سمت راست به محوطه جریمه سپاهان نفوذ کرده بود در میانه راه با قربانی که در مسیر او حضور داشت برخورد کرد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۲+۴۵- ضربه ایستگاهی خطرناک اسلامی خواه با واکنش خوب نیازمند دفع شد.

دقیقه ۳+۴۵- کرنر ارسالی هوادار از سمت چپ با ضربه سر بازیکنان هوادار همراه شد و در حالی که توپ می‌رفت تا به گل اول هوادار تبدیل شود این مغانلو بود که با جایگیری خوب توپ را از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه ۶۷- توپ ارسالی زکیپور از سمت چپ در تیر دور با ضربه سر قربانی از زاویه‌ای بسته تبدیل به گل شد اما کمک داور در تصمیمی اشتباه اعلام آفساید کرد تا گل چهارم سپاهان مردود شود.

اتفاق ویژه:

گل دوم سپاهان در این دیدار که توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید هزارمین گل تیم فوتبال سپاهان در تاریخ لیگ برتر بود. گلی که بدون شک در تاریخ باشگاه سپاهان ماندگار خواهد بود.

بهترین بازیکن:

شهریار مغانلو با دو گل و یک پاس گل در کنار برایان دابو با دو پاس گل در این دیدار بهترین‌های زمین بودند.

کد خبر 713094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.