مطالبه‌گری مشکلات بازار اصفهان بدون واسطه به دست اتاق اصناف می‌رسد

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان گفت: رأی‌گیری هیئت امناهای بازار اصفهان از بطن بازار، امروز (سه‌شنبه) در حال برگزاری است تا مطالبه‌گری مشکلات بازار بدون واسطه به دست اتاق اصناف برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نمکی‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: بازار قدیمی اصفهان نسل به نسل منتقل شده و در حال حاضر به دست ما رسیده است، ما نیز وظیفه داریم این میراث زیبا و ارزشمند را به سلامت به دست آیندگان برسانیم.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف مرکز اصفهان تصمیم گرفت، برای رفع مشکلات بازار، هیئت امنایی از بطن بازار تشکیل دهد تا افرادی که در بازار حضور دارند و با دغدغه‌های آن آشنایی دارند، مسائل و مشکلات را در جلسات مطرح کنند، افزود: هدف ما از تشکیل هیئت امنای بازار این بود که مطالبه‌گری مشکلات بازار بدون واسطه به دست اتاق اصناف برسد.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان تصریح کرد: بازاریان در این هیئت امنا می‌توانند، مسائل امنیتی و ایمنی را نیز مطرح کنند و اگر این مطالبه‌گری‌ها صحیح باشد و به‌درستی بیان شود، با کمک افراد بازار، دولت و اتاق اصناف این ارث به‌جا مانده از نیاکان، به‌خوبی اداره و مدیریت می‌شود.

کد خبر 713070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.