نبود استخر استاندارد مهم‌ترین مشکل ماست/ اداره ورزش فراموش کرده اریس در لیگ است!

مدیرعامل باشگاه شنای اریس گفت: در اختیار نداشتن استخر استاندارد مهم‌ترین مشکل باشگاه اریس است و در بحث سخت‌افزاری نیاز به تسهیلگری داریم تا هر سال درگیر مشکل استخر نباشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود جابرزاده ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌هشتم آذر_ در جمع خبرنگاران درباره حضور تیم اریس در لیگ‌برتر شنا اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک رسانه امید جدیدی را به شنای استان بدهیم و شناگران اصفهان عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارند، فلسفه حضور ما بازیکنان ملی‌پوش هستند و این موضوع به باشگاه انگیزه می‌دهد که‌در لیگ‌برتر تیم‌داری کند.

وی با اشاره به وضعیت تیم اریس در لیگ‌برتر شنا افزود: در این مسابقات هشت تیم حضور پیدا خواهند کرد، تیم اریس نیز با قهرمانان استان و کشور پا به گردونه رقابت‌ها خواهد گذاشت و بیشتر آن‌ها سابقه همکاری با مجموعه اریس را دارند که نمونه‌های بارز آن مهران قاسم‌زاده، مهرشاد افقری و متین سهران هستند که همیشه جزو مدعیان بوده‌اند؛ بی‌شک سال جاری نتایج بهتری کسب خواهیم کرد؛ چراکه شرایط باشگاه ایده‌آل است و می‌توانیم چهره‌های جدیدی را به شنای کشور معرفی کنیم.

مدیرعامل مجموعه اریس در رابطه با مشکلات پیش‌روی این تیم بیان کرد: چالش‌های فراوانی در خصوص امکانات سخت‌افزاری داریم و در حال حاضر بزرگترین چالش باشگاه این است که یک مکان امن را برای تمرین شناگران فراهم کنیم، با توجه به اینکه اسپانسر نداریم این شرایط دشوارتر می‌شود و از طرفی‌هم استخرهای استاندار بسیاری در استان وجود ندارد و امیدوارم مسئولان استانی به ما کمک کنند تا فضا و سخت‌افزارهای لازم را در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: زمانی که از استخر مروارید استفاده می‌کردیم، اداره آموزش‌وپرورش همکاری لازم را با ما داشت و سال جاری به دلایلی این همکاری پایان یافت، به همین دلیل استخر انقلاب را به مدت یک‌سال اجاره کردیم؛ به‌طور کلی هر سال با چالش استخر مواجه هستیم، اما برنامه‌ای در باشگاه داریم که مطابق با آن امیدوار هستیم استخر اختصاصی برای خود داشته باشیم.

جابرزاده پیرامون مسیر پیش‌روی اریس خاطرنشان کرد: دو بازیکن از تیم ملی ۱۳ و ۱۴ سال از مجموعه اریس هستند و با توجه به اینکه از جنس این ورزش هستیم، عرق به ورزش شنا مهم‌ترین انگیزه برای تیم‌داری در اصفهان است، از سوی دیگر بازیکنان بسیاری خوبی داریم که از آن‌ها انگیزه می‌گیریم و همین موارد سبب می‌شود مسیر خود را پرقدرت ادامه دهیم، ضمن آنکه قصد داریم معنای خصوصی را به صورت واقع نشان دهیم و با یک مدیریت صحیح مسیر خود را طی کنیم، اما بحث‌های حمایتی همیشه وجود داشته است‌.

نگاه حمایتی سینوسی است

وی گفت: هیئت شنا حمایت معنوی همه‌جانبه‌ای از ما داشته است، اما هیچ حمایت مالی از سوی اداره ورزش و جوانان از ما نشده است و حتی فراموش کرده‌اند باشگاه ما در لیگ برتر شرکت می‌کند، ما توقع حمایت مالی نداریم، اما امیدواریم تسهیلگری لازم ایجاد شود.

مدیرعامل اریس با اشاره به استعدادیابی یادآور شد: در تمامی رده‌ها تیم‌داری می‌کنیم و تمام بازیکنانی که استعداد لازم را داشته باشند، در تیم ما مشغول هستند، همچنین برخی از بازیکنان را به آن‌ها فرصت می‌دهیم تا توانایی خود را ثابت کنند، به‌طور کلی بیشتر بازیکنان اریس از رده‌های پایه کار خود را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون در مسیر حرفه‌ای خود حضور دارند.

وی ادامه داد: به‌طور کلی یک یا دو تیم در لیگ‌برتر حضور دارند که به صورت منسجم تمرینات خود را برگزار می‌کنند و سایر تیم‌ها نفرات خود تنها در روز مسابقه در اختیار دارند، ما نیز می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، اما هدف ما این است که مسیر درست را جلو ببریم؛ چراکه تنها داشتن تمرین و پایگاه تمرینی می‌تواند آینده شنا را تضمین کند.

جابرزاده در تشریح استعدادیابی هیئت شنا گفت: تیم اریس آنچنان که باید و شاید درگیر امر استعدادیابی نیست، اما با هیئت شنا همکاری‌های لازم در خصوص استعدادیابی را داشته‌ایم.

وی افزود: از سوی هیئت شنای استان حمایت‌های لازم انجام شده اما در سایر ارگان‌ها نگاه خوبی نسبت به شنا وجود ندارد، با وجود اینکه این ورزش می‌تواند مدال‌آوری داشته باشد، اما نگاه‌های حمایتی سینوسی بوده است.

کد خبر 713061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.