گردش مالی ۵۰ هزار میلیارد ریالی صنعت حمل‌ونقل در استان سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: صنعت حمل‌ونقل استان سمنان حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی در بانک‌های استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، احسان منصورکیائی امروز _سه شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در آئین چهلمین سالروز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار کرد: تعداد ۱۰۷۰ راننده در حوزه مسافربری و حدود ۴۷۰۰ راننده حوزه حمل‌ونقل در استان سمنان فعال هستند.

وی افزود: صنعت حمل‌ونقل استان سمنان حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی در بانک‌های استان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: احصای مشکلات و رسیدگی به موارد و مسائل حوزه راهداری و حمل‌ونقل با حضور انجمن‌های صنفی به صورت فصلی از سال گذشته با تاکید استاندار سمنان در دستور کار قرار گرفت.

منصورکیائی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان سمنان ۱۱ واحد مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت، سه واحد آماده بهره برداری و ۴۸ واحد در حال استعلام است که با مجموع واحدهای فعال این میزان به ۱۰۲ مجتمع خواهد رسید.

آئین چهلمین سالروز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری با حضور استاندار سمنان و مسئولین ارشد استان در سالن اجتماعات پارک موزه دفاع مقدس استان در حال برگزاری است.

کد خبر 713034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.