اجرای ۲۰۲ پروژه راهداری در استان البرز با صرف اعتبار۱۶۷۶ میلیارد تومان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ۲۰۲ پروژه با صرف اعتبار هزار و ۶۷۶ میلیارد تومان توسط راهداری البرز تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی زندی‌فر صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰۲ پروژه با هزار و ۶۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای استان البرز منعقد شده است و می‌توان البرز را یک کارگاه جاده‌ای قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌های راهداری در تمام نقاط البرز در حال انجام است، افزود: در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری ۴۰ پروژه راهداری برای استان البرز افتتاح و کلنگ‌زنی شد، این پروژه‌ها با صرف اعتبار هزار و ۶۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است، ۲۸ پروژه افتتاح و ۱۲ مورد دیگر کلنگ‌زنی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از ساماندهی مراکز حمل بار خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج مرکز بار در استان البرز مستقر است و طی نشست‌های برگزار شده نسبت به مدت زمان سال گذشته، ۶۳ درصد ساماندهی صورت گرفته است.

زندی‌فر از انجام ۱۱۶ کیلومتر روکش آسفالت گرم خبر داد و اضافه کرد: ۶۹ کیلومتر لکه‌گیری آسفالت، ۱۱۷ کیلومتر درزگیری و ۴۲ کیلومتر ساخت راه روستایی انجام شده، بعضی از این آسفالت‌ریزی‌ها برای نخستین‌بار پس از انقلاب انجام شده است.

وی با بیان اینکه شمار فوتی‌های جاده‌ای استان ۲۳ نفر اعلام شده است، اضافه کرد: در نظر داریم این تعداد به صفر برسد و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری خود را در این راستا داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به ارائه خدمات در ایام اربعین گفت: ۳۶ هزار نفر در استان البرز توسط اتوبوس‌های راهداری استان به مرز عراق منتقل شدند.

زندی‌فر تصریح کرد: سالانه حدود ۵۰ نفر به واسطه تردد از اتوبان کشته می‌شوند، نصب نیوجرسی، میله‌کشی و ترمیم پل‌های عابر پیاده به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و تلاش داریم این آمار سال آینده ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.

کد خبر 713009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.