اظهار نظر مقیمی درباره بازگشت داوطلبان کنکور مشکوک به تقلب به دانشگاه

رئیس دانشگاه تهران گفت: از موضوع بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب اطلاعی ندارم و پس از اشراف به موضوع، موضع‌گیری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با دستوری که به‌تازگی رئیس دیوان عدالت اداری درباره وضعیت دانشجویانی که با نظر هیئت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری متخلف شناخته شده‌اند، داد، به‌زودی شاهد حضور بیش از پنج هزار دانشجو در کلاس‌های درس به‌خصوص کلاس‌های علوم پزشکی خواهیم بود.

شنبه، بیست‌وپنجم آذر در پی این دستور یک‌شبه حکم بازگشت به تحصیل ۳۵ داوطلب داده شد، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به وزیر علوم اعلام کرد که سازمان سنجش درعمل توانایی اجرای این حجم از بازگشت به تحصیل متقلبان را ندارد و تصمیم به کناره‌گیری از ریاست سازمان گرفته است تا شرایط برای فرد دیگر برای اجرای احکام صادر شده، فراهم شود.

سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در این باره اظهار کرد: من حکم دیوان عدالت اداری را ندیدم و اطلاعی از ابعاد این موضوع ندارم، اما در حال حاضر کسی را برای پذیرش در دانشگاه به ما معرفی نکردند.

وی افزود: اطلاع دارم که پورعباس، رئیس سازمان سنجش استعفا داده است، اما از کم و کیف موضوع مطلع نیستم و پس از اینکه به ماجرا اشراف پیدا کردم، به‌طور حتم موضع خودم را در این باره بیان می‌کنم.

منبع: فارس

کد خبر 712988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.