پلیس پاسخگوی رفتار و عملکرد خود خواهد بود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با جدیت از همه دستگاه‌ها مطالبه خواهیم کرد و با همکاری که با دادستان کرمانشاه در این موضوع داریم، از حقوق عامه دفاع خواهیم کرد؛ پلیس نیز پاسخگوی رفتار و عملکرد خود است و هر کجا که مشکلاتی باشد پاسخ خواهیم داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای مصوبات قرارگاه کاهش تصادفات و تسهیل عبور و مرور استان کرمانشاه، به صورت میدانی مسیر ورودی شهر کرمانشاه در مسیر میدان آناهیتا را بررسی کردیم و در واقع مشکلات هندسی وجود دارد که قرار شد شهردار شهر کرمانشاه پیرو صحبتی که انجام دادیم این مشکل هندسی را اصلاح کند و مدت زمانی که مقرر شد برای اصلاح این مشکل هندسی ده روز است.

وی افزود: در راستای این مصوبه قرارگاه کاهش تصادفات مقرر شد مسیر دوربرگردانی در ۸۰۰ متر بعد از میدان آناهیتا تعبیه و احداث شود که خودروها عرض جاده را قطع نکنند و این قطع کردن عرض جاده توسط وسایل نقلیه باعث ترافیک سنگین در ورودی به شهر کرمانشاه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهردار منطقه و شهردار کرمانشاه نیز قول دادند، در دو هفته آینده که مجدداً طبق برنامه زمانبندی شده است، بازدید میدانی خواهیم داشت و با مردم صحبت خواهیم کرد و گزارشی از اقداماتی که انجام دادند را به استحضار مردم کرمانشاه برسانند.

حاجیان گفت: با جدیت از همه دستگاه‌ها مطالبه خواهیم کرد و با همکاری که با دادستان کرمانشاه در این موضوع داریم، از حقوق عامه دفاع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: پلیس نیز پاسخگوی رفتار و عملکرد خود است و هر کجا که مشکلاتی باشد، پاسخ خواهیم داد و از نهادها و دستگاه‌های مرتبط هم می‌خواهیم که برای کاهش تصادفات فوتی اقدامات عاجل انجام دهند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: همه دستگاه‌ها زمان را مدنظر قرار بگیرند و در اجرای مصوبات شتاب کنند؛ زمان بردن و طولانی شدن اجرای مصوبات این قرارگاه موجبات نارضایتی مردم خواهد شد و مردم باید سریع تغییرات را احساس کنند.

حاجیان اظهار داشت: اطمینان دارم مشکلات برطرف خواهد شد و در دو هفته آینده در همین مکان حضور پیدا خواهیم کرد و شاهد بار ترافیکی سبک‌تری خواهیم بود.

وی در مورد مصوبات بازدید دو هفته گذشته اعضای قرارگاه کاهش تصادفات گفت: دو هفته قبل بازدیدی به همراه اعضای قرارگاه از برخی معابر داشتیم و قرار شد شهردار و مدیران دیگر دستگاه‌های حاضر در بازدید، اقداماتی را انجام دهند که به تناسب تاکنون بیش از پنجاه درصد انجام شده است که تا حدودی راضی نیستیم و باید شتاب بیشتری بگیرد تا موجبات رضایت مردم از دستگاه‌ها فراهم شود.

کد خبر 712946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.