ایران اسلامی در سایه شهدا روز به روز قوی‌تر می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایران اسلامی در سایه شهدا روز به روز به اقتدار و عزتش افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل؛ حجت الاسلام حسین علیی، شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم آذر_‌ در محفل انس با شهدا با بیان اینکه ایران اسلامی در سایه شهدا روز به روز به اقتدار و عزتش افزوده می‌شود اظهار کرد: شهدای گمنام در عصر حاضر، مانند قطرات باران برای زدودن ناپاکی از جامعه هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدا بیان کرد: شهدا مظهر قدرت اسلام و جامعه اسلامی هستند که تجاوز به خاک‌مان در تفکر این جوانان امری نابخشودنی بود و برای بیرون کردن دشمن ستمگر، از جان خود مایه گذاشتند و با چنگ و دندان سپر بلا بودند تا گزندی به ارزش‌های دین اسلام وارد نشود و تا آخرین قطره خون بر سر آرمان‌های خود ماندند.

حجت‌الاسلام علیی با بیان اینکه ایران اسلامی در سایه شهدا روز به روز قوی‌تر می‌شود در حالی‌که دشمنان روز به روز رو به افول می‌روند، افزود: امروز دشمنان از روش‌های مختلف برای آلوده و شبه افکنی در جامعه اسلامی گام بر می‌دارند که وجود شهدای گمنام در هر نقطه از جامعه برای خنثی سازی نقشه‌های دشمنان لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: باید به درگاه خدا به ساحت نورانی شهدا استغاثه کنیم تا خواسته‌هایمان به هدف برسد و غبار جهل و غفلت از زندگی‌هایمان زدوده و برکت خون شهدا راهنمای راه باشد.

وی با بیان اینکه قدرت ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: محضر شهدا محضری مقدس و پاک است و فلسفه آئین استقبال از شهدا در واقع اعلام آمادگی برای تداوم راه شهدا است و این خود آماده سازی مقدمات ظهور نیز محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم پیرو راه این بزرگ مردان باشیم، قطعاً باید تفکری شهدایی داشته باشیم.

کد خبر 712930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.