حلقه مفقوده حل مشکلات کشور گفت‌وگو است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: حلقه مفقوده حل مشکلات کشور گفت‌وگو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی بعد از ظهر _دوشنبه بیست‌وهفتم آذر_ در پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی استان که در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حلقه مفقوده کشور برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف گفت‌وگو است.

وی افزود: کشور نیازمند گفتگوست و آورده‌ها و داشته‌ها را باید به گفت‌وگو گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشجو کنشگر اصلی جامعه و از قشری است که می‌تواند نسبت به مسائل در حوزه‌های مختلف موضع‌گیری نماید یا آنها را حل کند، گفت: برگزاری مسابقات مناظره باید برای دانش‌آموزان سطح پایه هم انجام گیرد.

وی بیان کرد: مهارت گفتگو، مقابله و مواجهه با انتقاد را باید قبل از دوران دانشجویی به دست آورد، در حال حاضر حتی کودکان دوره ابتدایی موضع‌گیری مشخص و استدلال‌هایی قوی دارند و اگر با استدلال با آنها صحبت نشود چیزی را نمی‌پذیرند، پس نیازمند گفت‌وگو در این فضا هستیم.

به گفته شعبانی امروز به آموختن مهارت‌های گفت‌وگو در استان نیازمندیم و باید بتوانیم ضرورت آموختن، مهارت‌مناظره و گفت‌وگو را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: شاید دانش‌آموزان و افراد سطوح پایه، مناظره را یاد نگیرند اما گفت‌وگو را یاد خواهند گرفت و با این روش می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جامعه که به دلیل گفت‌وگوهای نامناسب به وجود می‌آید جلوگیری کرد.

کد خبر 712928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.