پیش‌بینی بورس فردا ۲۸ آذر ۱۴۰۲

برای بازار فردا برآورد رشد ۱۵ تا ۲۰ هزار واحدی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ارزش معاملات بازار بورس امروز ۲۳ هزار میلیارد تومان بود که این عدد و رقم بسیار عجیب است، در بازار بورس امروز شاهد رشد ۳۵ هزار واحدی شاخص کل بودیم، اخبار خوب افزایش سرمایه‌ها و تجدید ارزیابی دارایی‌ها منجر به رشد خوب بازار امروز شد.

در بازار امروز نمادهای فولاد فملی فارس تاپیکو وبملت شستا و رمپنا بیشترین تأثیر مثبت را داشتند، در بازار امروز آخرین قیمت‌ها نسبت به قیمت‌های پایانی کاهشی نشد و با این عطشی که در بازار است انتظار می‌رود بازار فردا نیز روند مثبت و خوبی را سپری کند.

در بازار امروز اهرم رشد ۳ درصدی، دارا یکم رشد ۵.۷ درصدی و پالایش رشد ۲.۸ درصدی را به ثبت رساند، برآورد رشد ۱۵ تا ۲۰ هزار واحدی را خواهیم داشت.

رفع زیان خودروسازان با عرضه در بورس کالا

دبیر انجمن خودروسازان گفت: شورای رقابت علی‌رغم وعده‌های بسیار در راستای تغییر نرخ اما حاضر به انجام این امر نشد. اگر قرار نیست قیمت‌گذاری دستوری را بردارند، حداقل مسئولان اجازه دهند بخشی از خودروها به منظور جبران زیان‌های موجود در بورس کالا عرضه شود. در مجموع در هفت ماهه امسال ۸۸۲ هزار و ۴۷۱ دستگاه خودرو تولید داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۸ رشد داشته‌ایم. برنامه افزایش تولید شرکت‌های خودروساز تا پایان سال به شرط تأمین ارز و همکاری بانک مرکزی و وزارت صمت در دستور کار قرار دارد.

این خبر احتمالاً بتواند موجی از تقاضا را در گروه خودرویی ایجاد کند.


کد خبر 712901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.