برگ های پاییزی ۳نقطه شهر بروجرد جمع آوری نمی شوند/ ایجاد فرش پاییزی در بروجرد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد گفت: در راستای بهره‌مندی شهروندان در روزهای پایانی فصل پاییز برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد معبر پاییزی، برگ های پائیزی درختان بوستان شهید بهشتی ، جاده سلامت فدک و باغ خانواده بروجرد جمع آوری نمی شود.

ایرج بابایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه برگ درختان در فصل پاییز زیبایی خاصی به معابر شهر ی می بخشد برگ‌های پاییزی در سه نقطه از شهر جمع آو ر ی نمی‌شوند.

وی افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برگ‌های خزان شده درختان بوستان شهید بهشتی، جاده سلامت فدک و باغ خانواده به صورت مدیریت شده جمع‌آوری نخواهد شد.

بابایی با بیان این‌که در راستای بهره‌مندی شهروندان در روزهای پایانی فصل پاییز برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد معبر پاییزی در سطح شهر انجام شده‌است، خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای استفاده از مناظر زیبای طبیعی و ایجاد فرش پاییزی در برخی نقاط شهر با توجه به درخواست شهروندان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ریزش برگ‌های خشک در فصل پاییز زیبایی و طراوت خاصی به پارک‌ها و سطح شهر ی می بخشد و همواره مورد توجه و استقبال شهروندان است برگ‌های خشک پاییزی بخشی از چرخه حیاط طبیعت را تشکیل داده‌اند که مواد مغذی را به خاک باز می‌گردانند. برگ‌های پاییزی علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در سطح پارک، دارای فواید بسیار زیادی برای فضای سبز شهری نیز هستند.

کد خبر 712894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.