قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ اروپا برگزار شد؛ تقابل جذاب آزمون و جهانبخش

قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. در حساس‌ترین دیدار، فاینورد و رم که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون را در اختیار دارند به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در نیون سوئیس برگزار شد. در این مرحله طبق قرعه ۸ تیم دوم گروها با ۸ تیم سوم لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و برنده این بازی‌ها راهی مرحله یک‌هشتم نهایی می‌شوند و مقابل ۸ تیم برتر مرحله گروهی قرار می‌گیرد.

هشت صدرنشین مرحله گروهی تیم‌های، آتالانتا (ایتالیا)، لیورپول (انگلیس)، بایرلورکوزن (آلمان)، اسلاویا پراگ (چک)، ویارئال (اسپانیا)، برایتون (انگلیس)، وستهام (انگلیس) و گلاسکو رنجرز (اسکاتلند) هستند.

تیم‌های دوم گروه‌ها، فرایبورگ، مارسی، اسپارتا پراگ، اسپورتینگ لیسبون، تولوز، رن، آاس‌رم و قره‌باغ باید در مرحله پلی‌آف با تیم‌های سوم دور گروهی لیگ قهرمانان روبه‌رو شوند که عبارتند از: گالاتاسرای، لانس، براگا، بنفیکا، فاینورد، میلان، یانگ‌بویز و شاختار دونتسک. برنده این دیدارها در مرحله بعد به مصاف صدرنشینان گروه‌های لیگ اروپا خواهند رفت.

بازی‌های رفت مرحله پلی‌آف روز ۲۶ بهمن و دیدارهای برگشت، ۳ اسفند برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ اروپا به شرح زیر است:

فاینورد (هلند) - رم (ایتالیا)

میلان (ایتالیا) - رن (فرانسه)

نانس (فرانسه) - فرایبورگ (آلمان)

یانگ‌بویز (آلمان) - اسپورتینگ (پرتغال)

بنفیکا (پرتغال) - تولوز (فرانسه)

براگا (پرتغال) - قره‌باغ (جمهوری آذربایجان)

گالاتاسرای (ترکیه) - اسپارتاپراگ (چک)

شاختار - مارسی (فرانسه)

تقابل فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با رم ایتالیا که سردار آزمون در این تیم بازی می‌کند، از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ اروپا برگزار شد؛ تقابل جذاب آزمون و جهانبخش

کد خبر 712888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.