۷۰درصد جایگاه‌های سوخت استان چهارمحال و بختیاری فعال هستند

مدیرعامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۷۰ درصد جایگاه های سوخت مایع منطقه استان فعال هستند و از ۵۵ جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه استان ۳۹ جایگاه فعال و به شهروندان در حال سوخت رسانی هستند.

ساسان تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختلال پیش آمده در جایگاه‌های سوخت کشور، اظهار کرد: به محض مطلع شدن از مشکل پیش آمده برای جایگاه‌ها، ده تیم از مدیران، کارکنان و کارشناسان پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت تشکیل شد و در تلاش هستیم مشکل پیش آمده هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت مایع منطقه استان فعال هستند و از ۵۵ جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه استان ۳۹ جایگاه فعال و به شهروندان در حال سوخت رسانی هستند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ای نفتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: موجودی ذخایر بنزین خوب است و تأمین سوخت به روال عادی درحال انجام است و مشکل به دلیل اختلال سیستم توزیع است.

تیموری خاطر نشان کرد: جایگاه سوخت CNG هیچ مشکلی ندارند و مردم به راحتی می‌توانند از این جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: جایگاه سوخت به‌صورت دستی در حال فعالیت هستند از مردم تقاضا داریم تنها در صورت ضرورت و نیاز به بنزین به جایگاه‌ها مراجعه کنند تا ازدحام ایجاد نشود.

کد خبر 712883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.