عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد درحال انجام است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت در مسیرهای شلوغ و پر تردد در حال انجام است و مردم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد از ساعت آغازین روز _دوشنبه، بیست و هفتم آذر_ خبرهایی مبنی بر کمبود و حتی گرانی بنزین منتشر شد و همین موضوع باعث شد که شاهد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت در بسیاری از نقاط کشور باشیم.

با توجه به مشاهدات میدانی عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطابق روزهای گذشته در حال انجام است و خبری از صف‌های طولانی و مشکلی در عرضه بنزین و گازوئیل مشاهده نمی‌شود.

سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعات اولیه امروز که از طریق وزارت کشور مطلع شدیم در سامانه سوخت‌رسانی جایگاه‌ها اختلال ایجاد شده سریعاً به همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی آماده‌باش اعلام کردیم.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از ۳۶ جایگاه عرضه سوخت بیش از ۲۰ مورد به صورت دستی فعال و وارد مدار شدند و با نرخ سه هزار تومانی بنزین عرضه می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن از این فضا سوءاستفاده کرده و شایعه گران شدن بنزین را مطرح کرد، گفت: خبر گران شدن بنزین تا این لحظه صحت ندارد و کذب محض است و به مردم توصیه می‌کنیم به این شایعات توجه نکنند.

هاشمی مهر با بیان اینکه تا ساعات آینده سامانه سوخت‌رسانی مجدداً به مدار اصلی باز می‌گردد، تصریح کرد: مردم هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند چرا که جایگاه‌های مسیرهای شلوغ و پرتردد فعال و کار سوخت‌رسانی در حال انجام است.

کد خبر 712872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.