شناسایی ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در منطقه ۵ شهرداری قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در راستای دفع آب‌های سطحی، اقدامات لازم برای ۲۰ نقطه حادثه خیز منطقه، پیش‌بینی و انجام شده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: ۲۰ نقطه حادثه خیز در منطقه پنج شهری شناسایی شده و اقدامات لازم در همین خصوص گرفته شده است.

وی افزود: یکی از این نقاط حادثه خیز میدان آل یاسین بود و شهرداری ۴ میلیارد تومان صرف این پروژه کرده است تا در این منطقه شاهد مشکلات نباشیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: بر اساس مطالعات آب‌های سطحی، نیمی از پروژه به صورت قطعی و مابقی به صورت موقت انجام شده و به زودی اقدامات مؤثری با همکاری منطقه چهار شهری انجام می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه عملیات آب‎خیزداری مناطق بالا دستی و خیابان ظهور نیازمند همراهی و جذب اعتبارات استانی است، خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی سیلاب‌های منابع بالا‎دستی نیاز به حضور دستگاه‌ها و ارگان‌های چون منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، همراهی مدیریت بحران، راه شهر‎سازی و اداره کل راه آهن است.

وی با اشاره به اینکه بدون اقدامات استانی نمی‌توانیم تمام مشکلات آب‌های سطحی را رفع کنیم، گفت: این مسئله همواره مورد مطالبه مدیریت شهری از دستگاه‌های استانی بوده است.

کد خبر 712859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.