بانک مرکزی طرح‌های دارای اولویت را تأمین مالی می‌کند

وزیر کشور گفت: بانک مرکزی متقبل شده بعضی از طرح‌هایی که برای توسعه و پیشرفت تعریف شده‌ است و باید با سرعت بیشتری تکمیل شود را تأمین مالی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم آذر_ در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور با حضور معاون محمد مخبر معاون رئیس‌جمهور، درباره محورهای مورد بحث در این جلسه اظهار کرد: امروز موضوعات فرهنگی، اقتصادی و انتخابات بررسی شد.

وی افزود: در حوزه موضوعات فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعال‌سازی هرچه بیشتر شوراهای فرهنگی در استان‌ها مورد بحث قرار گرفت و نقطه نظرات استانداران نیز منعکس شد.

وزیر کشور بیان کرد: از موضوعات مهم مطرح شده در نشست امروز، انتخابات بود که با محوریت مشارکت، مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

وحیدی با اشاره به اینکه موضوعات اقتصادی هم با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولانی از بانک مرکزی بررسی شد، افزود: یکی از مسائل مهم دولت، شعار رشد تولید و مهار تورم است که درباره این دو عنوان مهم، گزارش‌های استان‌ها به تفکیک ارائه و پیشنهادهای مختلف در رابطه با کارهایی که باید برای تأمین مالی صورت بگیرد، بررسی شد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی واحدهای راکد به عنوان یک سیاست دولت، همچنان ادامه دارد، گفت: کنترل قیمت کالاهای اساسی که در سفره مردم نقش بسزایی دارد هم در دستور کار این جلسه قرار داشت که به آن پرداخته شد.

وزیر کشور یادآور شد: در این جلسه بانک مرکزی متقبل شد بعضی از طرح‌هایی که برای توسعه و پیشرفت تعریف شده و باید با سرعت بیشتری تکمیل شود را تأمین مالی کند، همچنین از روش‌های تأمین مالی جدید استفاده بیشتری شود.

وحیدی درباره روند بررسی جزئیات حمله تروریستی به پایگاه انتظامی شهرستان راسک نیز گفت: در این رابطه کار جدی در منطقه در حال انجام است و به محض اینکه اطلاعات جدیدی کسب شود، حتماً به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 712852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.