از رانندگان و کارکنان توقفگاه شهید طباطبایی اصفهان تجلیل شد

برخی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (دوشنبه) به‌مناسبت روز حمل‌ونقل و رانندگان از توقفگاه شهید طباطبایی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بازدید و از رانندگان و کارکنان آن تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به‌مناسبت روز حمل‌ونقل و رانندگان، بامداد امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم آذر_ برخی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از جمله احمد شریعتی، سیدامیر سامع، مصطفی نباتی‌نژاد و محمدرضا فلاح همراه با حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در جمع رانندگان و کارکنان توقفگاه شهید طباطبایی (قلعه شور) شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان حضور پیدا کردند و هفته حمل‌ونقل را به رانندگان و کارکنان خدوم آن تبریک گفتند.

داوود بحیرایی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در این جلسه با بیان اینکه به کارکنان شرکت واحد خدا قوت می‌گوئیم که هر روز این موقع پس از میل صبحانه، همچون خونی که در رگ‌های شهر جریان دارد، به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: برای تبریک و گرامیداشت روز حمل‌ونقل و رانندگان در حضور رانندگان شرکت واحد هستیم.

امنیت شغلی رانندگان دغدغه مدیران دوره ششم شهری است

سیدعلی موسوی، رئیس شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه امنیت شغلی رانندگان یکی از دغدغه‌ها است، خاطرنشان کرد: البته مجوزی صادر شد و تعدادی از نیروها از حجمی به قرارداد مستقیم تبدیل شدند و در ادامه نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد که درخواست داریم این موضوع تسریع شود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم بهترین تعامل را با مدیریت شرکت و شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان داشته باشیم، دغدغه‌های موجود، بیشتر سازمانی، پرسنلی و معیشتی بوده است؛ دوره ششم مدیریت شهری دغدغه حمل‌ونقل و دیده شدن رانندگان شرکت واحد را دارد، امیدوارم روزهای بهتری پیش رو داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از حمایت‌های مدیریت شهری تشکر و درخواست‌های این قشر را مطرح کرد و از راننده جوان حامد زمانی که در حین رفتن به محل کار دچار حادثه شد و اعضای بدن او پس از فوت، اهدا شد و سعید خلجی یکی از ناوبران بااخلاق و نمونه که در حادثه‌ای، اربعین سال جاری همراه با همسر خود فوت کردند، یاد کرد.

از رانندگان و کارکنان خدوم توقفگاه شهید طباطبایی اصفهان تجلیل شد

سیدامیر سامع، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن قدردانی از رانندگان، از آن‌ها درخواست کرد با توجه به آگاهی از سختی کار خود، حین کار صبوری داشته باشند.

در ادامه احمد شریعتی، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از اهمیت و حساسیت حمل‌ونقل شهری یاد کرد و در پایان جلسه از رانندگان و کارکنان نمونه تقدیر شد.

کد خبر 712815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    کاش در حد حرف نباشه و به فکر معیشت رانندگان وهمچنین مسکن رانندگان و دادن زمین به آنها از طرف شهرداری مثل دیگر ارگانها مثل ارتش و سپاه و.... برای رانندگان اتوبوسرانی فراهم کنند