۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
اعتراف مامور قلابی در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش پلیس از اتباع کشورهای همسایه اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: آذر سال جاری در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده خاورشهر توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیق‌های میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در روستاهای اطراف محدوده خاورشهر ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی کرد و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند، با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران کلانتری خاورشهر پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، بیست‌وششم آذر مخفیگاه متهم را نیز در خاورشهر ردیابی کردند.

وی ادامه داد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

طرهانی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه وی کشف شده است، اضافه کرد: متهم ۴۱ ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر ۱۱ فقره سرقت در پوشش مأمور پلیس در محدوده خاورشهر اعتراف کرد و برای شناسایی مال‌باختگان تحت نظر قرار گرفته است.

کد خبر 712790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.