رتبه دوم اصفهان در ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دو کلان‌شهر تهران و اصفهان در جایگاه اول و دوم بین کلان‌شهرهایی هستند که بیش از ۵۰ خدمت ارائه می‌کنند، گفت: سیاست شهرداری و معاونت شهرسازی این است که با ارائه خدمات مطلوب‌تر، شهر اصفهان جلوه بهتری پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری در نشست هم‌اندیشی مدیران دفاتر، کارشناسان بازدید، مسئولان فنی و پیگیری دفاتر پیشخوان منتخب دولت طرف قرارداد با شهرداری اصفهان اظهار کرد: هرچه دفاتر پیشخوان منتخب طرف قرارداد با شهرداری اصفهان تقویت شوند، می‌توانند به عنوان یک نیروی کمکی برای شهرداری اصفهان ایفای نقش کنند تا یک بار اجرایی از دوش شهرداری کم شود.

وی با بیان اینکه دو کلان‌شهر تهران و اصفهان در جایگاه اول و دوم بین کلان‌شهرهایی هستند که بیش از ۵۰ خدمت ارائه می‌کنند، افزود: در دفاتر پیشخوان دولت منتخب اصفهان، افراد باتجربه‌ای در حوزه شهرسازی و معماری حضور دارند و سیاست شهرداری و معاونت شهرسازی این است که با ارائه خدمات مطلوب‌تر شهر اصفهان جلوه بهتری پیدا کند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این کلان‌شهر ضوابط شهرسازی نسبت به سایر شهرها عملکرد بهتری داشته است، گفت: پس از گذشت سال‌ها هم‌اکنون که اصفهان و شهرسازی قدیم و آثار به‌جامانده از ادوار گذشته آن را مشاهده می‌کنیم، از این بناها لذت می‌بریم، ما نیز در شهرسازی کنونی می‌توانیم آثاری را برای طراحی انتخاب کنیم که اثری برای آیندگان به جا گذاریم.

میرباقری با تاکید بر اینکه در شهرسازی و معماری باید تفکر گذشته را دنبال کنیم و طوری طراحی و ایجاد بناهای جدید را داشته باشیم که زیبایی و شکوه اصفهان از بین نرود، ادامه داد: هر جا مردم کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند، خدمت بهتر و باکیفیت‌تری انجام می‌شود؛ وجود دفاتر منتخب پیشخوان در این خصوص بسیار کمک‌کننده است.

وی با بیان اینکه طراحی شیخ‌بهایی برای اصفهان از آفریده‌های خداوند الهام گرفته است، از این‌رو شاهد آثاری زنده، پویا و چشم‌نواز هستیم، گفت: اکنون باید خیرات و برکاتی برای آیندگان به جا گذاریم.

رتبه دوم اصفهان در ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت

ثبت ۳۴۷ پرونده برای درخواست بازدید پروانه ساختمانی

هوشنگ آسترکی، مسئول امور هماهنگی و نظارت بر دفاتر منتخب پیشخوان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در این نشست با اشاره به موارد مرتبط در حوزه برون‌سپاری خدمات شهرداری و نوع خدمات شهرسازی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت تسریع پاسخگویی و اعمال دقت لازم در این حوزه کاری اظهار کرد: این خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت خدمات به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

وی با بیان گزارشی از وضعیت آمار و عملکرد دفاتر پیشخوان و کارکنان زیرمجموعه در ۹ ماه سال جاری خاطرنشان کرد: تعداد استعلامات ثبت شده برای دفترخانه «نقل و انتقال» و بانک در مجموعه دفاتر پیشخوان در سطح مناطق پانزده‌گانه قریب به ۳۰ هزار و ۱۷۰ فقره پرونده است.

مسئول امور هماهنگی و نظارت بر دفاتر منتخب پیشخوان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در خصوص برون‌سپاری انجام بازدید پروانه‌های احداث بنا به دفاتر پیشخوان و با اشاره به عملکرد این مجموعه گفت: در حال حاضر از تاریخ برون‌سپاری خدمت مورد نظر تعداد ۳۴۷ فقره پرونده برای درخواست بازدید پروانه توسط شهروندان متقاضی در سطح مناطق پانزده‌گانه در سامانه «اصنو» و شهرسازی الکترونیک به ثبت رسیده است که بازدید بیشتر آن‌ها توسط کارشناسان بازدید دفاتر انجام و ارسال شده است و سایر پرونده‌ها نیز در حال رسیدگی است.

کد خبر 712778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.