کاشت ۳۱۰۰ متر مربع نشای گل‌های فصلی و زینتی در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: ۳۱۰۰ متر مربع نشاء از گونه‌های مختلف گل‌های فصلی و زینتی در معابر، میادین، خیابان‌ها، پارک‌ها، بوستان‌های محلی و رفیوژهای وسط خیابان‌های این منطقه انجام شده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با فصل زمستان به‌منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز، ۳۱۰۰ متر مربع نشاء از گونه‌های مختلف گل‌های فصلی و زینتی در میدان‌ها، بوستان‌ها، رمپ‌ها، بلوارها و حاشیه خیابان‌های سطح منطقه ۱۱ کاشته شد.

وی افزود: این طرح در معابر، میادین، خیابان‌ها، پارک‌ها، بوستان‌های محلی و رفیوژهای میانی خیابان‌های این منطقه اجرا شده است.

کاشت ۳۱۰۰ مترمربع نشای گل‌های فصلی و زینتی در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف از کاشت گل‌های بنفشه ایجاد چشم‌اندازی زیبا، دلنشین و فضایی پر از طراوت است، همچنین کاشت درخت توت، یوکا، نوش، شمشاد، یاس، سرولاوسون، یاس هلندی در سطح منطقه انجام شده است

محمدحسینی افزود: کاشت گل و گیاه‌، هرس‌، سم‌پاشی و آفت‌زدایی درختان‌، ایجاد و اصلاح آبخور درختان، تعمیر و نظافت دستگاه‌های ورزشی و بازی‌های کودکانه، ترمیم جداول و آب‌نماها، تابلوهای راهنمایی و شناسایی در بوستان‌ها، رسیدگی به شبکه روشنایی بوستان‌ها و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این منطقه در راستای ساماندهی و آماده‌سازی بوستان‌های این منطقه است.

کد خبر 712776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.