سوخت‌رسانی آفلاین انجام می‌شود / سهمیه سوخت برقرار خواهد بود

معاون وزیر نفت گفت: با توجه به چالش ایجاد شده برای بخش آنلاین و کارتخوان‌ها، سیستم آفلاین است و افراد می‌توانند با نرخ دوم سوخت‌گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلیل سالاری در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: چالشی در مسیر کارتخوان‌های جایگاه‌ها داشتیم که در ۶۰ درصد جایگاه‌های کشور اتفاق افتاد.

وی افزود: همکاران ما با تجربه پیشینی که داشتند، تیم‌های تخصصی را شکل دادند؛ با هدف جلوگیری از اختلال در سوخت‌گیری شهروندان، فرایند ارتباط جایگاه‌ها و سامانه سوخت‌گیری را قطع کردیم و اکنون سوخت‌گیری به صورت آفلاین انجام می‌شود.

معاون وزیر نفت گفت: تیم‌های تخصصی در کل کشور شکل گرفته است. با توجه به تجربه دو سال پیش، همکاران ما به‌راحتی در حال اقدام هستند.

سالاری اضافه کرد: لازم است مردم هم همکاری کنند تا بتوانیم در ساعات آینده همه مجاری عرضه را فعال کنیم. با توجه به چالش فعلی کارتخوان‌ها سیستم آفلاین است و افراد می‌توانند با نرخ دوم سوخت‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: سهمیه سوخت برقرار خواهد بود، پس از باز شدن مجاری عرضه، کماکان سوخت و کارت سوخت شهروندان فعال خواهد شد.

معاون وزیر نفت گفت: همکاران ما در فرایند مجاری عرضه در حال فعال کردن سوخت‌گیری آفلاین هستند تا ارتباط سوخت‌گیری آفلاین شود و اختلالی در سوخت‌گیری مردم برقرار نباشد.

سالاری اضافه کرد: جایگاه‌هایی که بیشترین مراجعه را دارند ابتدا فعال می‌شدند، تیم‌های ما در ۳۷ منطقه فعال شده و مدیریت بحران در همه مناطق شکل گرفته و این فرایند به‌تدریج تا پایان امروز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به تدریج بعضی از جایگاه‌ها فعال شده است، تا یکی دو ساعت آینده جایگاه‌هایی که بالاترین تراکنش را داشتند، فعال می‌شوند، شش تا هفت ساعت زمان نیاز است تا به‌تدریج همه جایگاه‌ها به سوخت‌رسانی بازگردند.

کد خبر 712763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.