هندزفری گردنی Fire-Boltt چه مشخصاتی دارد؟

هندزفری گردنی Fire-Boltt Fire Band Hera از بلوتوث نسخه ۵.۳ بهره می‌برد و تا ۳۶ ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Fire-Boltt یک هندزفری گردنی جدید به نام Fire-Boltt Fire Band Hera عرضه کرده است، این محصول با درایورهای ۱۲ میلی‌متری تجربه صوتی باکیفیتی را ارائه می‌دهد که با حذف نویز محیطی (ENC) برای بهبود وضوح تماس، حتی در محیط‌های پرسروصدا، تکمیل شده است، همچنین محصول یادشده از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های خود را از طریق دستورات صوتی مدیریت کنند.

هندزفری گردنی Fire-Boltt Fire Band Hera می‌تواند به صورت هم‌زمان به دو دستگاه متصل شود و حالت تأخیر کم ۴۰ میلی‌ثانیه را برای تجربه چندرسانه‌ای و بازی بهینه به حداقل می‌رساند؛ این گجت به کنترل‌های یکپارچه برای عملکردهای صدا، موسیقی و تماس مجهز شده است و ساختار آن به‌ونه‌ای طراحی شده است که در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم است.

هندزفری گردنی Fire-Boltt Fire Band Hera از بلوتوث نسخه ۵.۳ بهره می‌برد و تا ۳۶ ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ ارائه می‌دهد، با شارژ سریع این محصول از طریق پورت Type-C می‌توان با ۱۵ دقیقه شارژ به مدت هشت ساعت با آن کار کرد؛ این محصول در چندین رنگ قرمز مشکی، آبی خاکستری، نارنجی خاکستری و زرد خاکستری با قیمت ۱۰.۸۲ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 712689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.