توسعه بوستان مهر در دستور کار منطقه ۹ شهرداری اصفهان است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: توسعه بوستان مهر در راستای چشم‌انداز زیبا و خدمت‌رسانی شایسته به مردم با وسعت ۱۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث و توسعه بوستان‌ها و فضای سبز شهری با تأثیرگذاری بر کیفیت محیط زیست شهری و ایجاد فضایی برای افزایش تعاملات اجتماعی، نقش مهمی در توسعه پایدار شهری ایفا می‌کند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و تأمین رفاه مردم، توسعه بوستان مهر با هدف ایجاد چشم‌انداز زیبا، بهبود سیما و منظر شهری با وسعت ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات اجرایی توسعه بوستان مهر خبر داد و گفت: با تلاش اداره عمران منطقه ۲۵۰ متر پیاده‌روسازی از نوع بن دکوراتیو و دو آلاچیق هر کدام به مساحت ۳۰ متر مربع در حال انجام است.

قاضی‌عسگر با اشاره به تنوع کاشت گونه‌های گیاهی در بوستان مهر تصریح کرد: کاشت چمن‌های مقاوم به کم‌آبی و گونه‌های درختی، درخت‌چه‌ای و احداث باغچه‌های گل‌های دائم با نیاز آبی کم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه و تجهیز این بوستان به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۵۳۰ متر مربع با بازی‌های نوین از جمله فن‌بال، تک‌بال، پینت‌بال و بسکتبال خانواده در حال تجهیز است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که در کنار اقدامات عمرانی و خدمات شهری توجه ویژه به حوزه فضای سبز داشته باشیم که در این راستا با اقدامات در حال انجام در سطح منطقه و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص، شاهد توسعه فضای سبز در محدوده منطقه خواهیم بود.

کد خبر 712686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.