شکست آ.اس رم در حضور سردار آزمون

تیم فوتبال آ.اس رم در هفته شانزدهم سری‌آ ایتالیا مقابل بولونیا شکست خورد و سردار آزمون هم ۲۶ دقیقه برای جالوورسی بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امشب _یک‌شنبه بیست‌وششم آذر_ در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم رقابت‌های سری‌آ فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال آ.ااس رم که سردار آزمون مهاجم گلزن ایرانی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه رناتو دال‌آرا مقابل تیم رده هفتمی بولونیا قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

سردار آزمون که در دیدار هفته گذشته آ.اس رم در هفته پانزدهم سری‌آ ایتالیا مقابل فیورنتینا به‌عنوان جانشین پائولو دیبالای مصدوم وارد زمین بازی شد و جای این بازیکن مصدوم را گرفت و به‌دلیل آسیب دیدگی تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند پس از پشت‌سر گذاشتن دوران مصدومیت به لیست امشب جالوورسی رسید و نیمکت‌نشین شد.

مهاجم ایرانی آ.اس رم امیدوار بود باتوجه به مصدومیت پائولو دیبالا و محرومیت روملو لوکاکو بتواند برای نخستین‌بار در فصل جاری در ترکیب ابتدایی جالوروسی قرار بگیرد اما آسیب‌دیدگی وی باعث شد تا ژوزه مورینیو تشخیص دهد مهاجم ایرانی رمی‌ها دور از ترکیب ابتدایی در برابر بولونیا باشد.

سردار آزمون در دقیقه ۶۳ بازی امشب برای آ.اس رم به زمین رفت و جای دیه‌گو یورنته را گرفت اما در طول ۲۶ دقیقه حضور خود در زمین نتوانست اقدام خاصی برای بازگشت جالوورسی به بازی انجام دهد تا در یازدهمین بازی فصل خود در به‌ثمر رساندن دومین گل ناکام بماند.

شاگردان مورینیو با احتساب شکست در بازی امشب ۲۵ امتیاز باقی‌ماندند و به جایگاه هفتم جدول سری‌آ ایتالیا سقوط کردند. رمی‌ها در صورت برتری در این مسابقه حساس می‌توانستند به رتبه چهارم صعود کنند اما این بولونیا بود که توانست به رده چهارم برسد.

کد خبر 712671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.