دوری چند هفته‌ای داور دربی پایتخت/ بنیادی‌فر بار سفر را بست

موعود بنیادی‌فر که بازی پرسپولیس و استقلال را در دربی ۱۰۲ پایتخت قضاوت کرد تا پایان نیم‌فصل اول در لیگ برتر ایران سوت نخواهد زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موعود بنیادی‌فر که روز پنج‌شنبه هفته گذشته قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال در مسابقه معوقه هفته پنجم لیگ برتر را برعهده داشت و روز سختی را حتی باوجود استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی یا همان وی‌ای‌آر پشت‌سر گذاشت و هجمه زیادی را از سوی هر دو تیم متوجه خود دید، تا پایان نیم‌فصل داوری ندارد.

داور دربی ۱۰۲ پایتخت که پس از این مسابقه بار سفر به سمت عربستان بست تا یک بازی در لیگ دسته اول این کشور را قضاوت کند، در سه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر قضاوت هیچ دیداری را برعهده نخواهد داشت. موعود بنیادی‌فر در هفته‌های پیش‌رو در لیگ یک عربستان قضاوت خواهد کرد و پس از آن‌هم به قطر می‌رود تا در جام ملت‌های آسیا به عنوان نماینده فوتبال ایران قضاوت کند.

دوری چند هفته‌ای داور دربی پایتخت/ بنیادی‌فر بار سفر را بست

در این شرایط اما گفته می‌شود شایعاتی مبنی‌بر محرومیت داور دیدار پرسپولیس و استقلال صحت ندارد و موعود بنیادی‌فر به‌دلیل حضور در لیگ یک عربستان و پس از آن‌هم جام ملت‌های آسیا در لیگ برتر قضاوت نمی‌کند.

گفتنی است باتوجه به اینکه محرومیت داوران بعد از قضاوت‌های اشتباه اعلام رسمی نمی‌شود، برخی مدعی محرومیت وی از چهار بازی در فضای مجازی منتشر شد و گفته می‌شد دلیل حضور وی در عربستان نیز همین محرومیت است که این موضوع تأیید نشده است.

برخی منابع درمورد محرومیت موعود بنیادی‌فر نظر دیگری دارند و معتقدند این داور بین‌المللی کشورمان باید به‌علت قوانین داوری در سطح جهانی با سیستم کمک‌داور ویدئویی، سه‌بازی در عربستان قضاوت کند و پس از آن خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده کند.

کد خبر 712652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.