بنیانگذار مکتب مقاومت در جهان حضرت زهرا(س) بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: بنیانگذار مکتب مقاومت ما در جهان حضرت زهرا(س) بود و صبر، استقامت و مقاومت در برابر ظلم، ستم، غصب حق مسلم علی(ع) و غصب حق مسلم فاطمه زهرا (س)، این مکتب را زهرای طاهره بنیان گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت الله لطف اله دژکام امروز_ یکشنبه بیست‌وششم آذر_ در مراسم تشییع شهدای گمنام که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: در این روز شهادت بانوی هردو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) شما مردم شریف، بزرگوار و ارادتمند اهل بیت با روی دوش گذاشتن جنازه شهدای زهرایی خودتان، جنازه‌هایی که بیش از ۴۰ سال مثل قبر حضرت زهرا (س) پیدا نبودند، حرکت کرده و به میدان آمدید تا یاد زهرای طاهره را در اذهان همه جهانیان زنده کنید و به شهدای بزرگوارتان احترام بگذارید.

وی افزود: بعضی از این شهدا به عملیات والفجر ۸ مربوط هستند و رمزشان در شروع عملیات یا فاطمه الزهرا بوده است و با نام فاطمه زهرا حرکت کردند و با یاد زهرای طاهره رزمیدند و فتح، پیروزی و ظفر را برای امت اسلامی به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تصریح کرد: بنیانگذار مکتب مقاومت ما در جهان حضرت زهرا (س) بود و صبر، استقامت و مقاومت در برابر ظلم، ستم، غصب حق مسلم علی (ع) و غصب حق مسلم فاطمه زهرا (س)، این مکتب را زهرای طاهره بنیان گذاشت.

آیت الله دژکام اضافه کرد: امروز اگر ما با توطئه‌هایی که در دستگاه تبلیغاتی دشمن است صبر و مقاومت را از دست دهیم دستاوردهای این شهدا را از دست خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: پدر و مادرهای این شهدا که نمی‌دانیم امروز زنده هستند یا نه ۴۰ سال پیش فرزند خود را فرستاده‌اند و امروز جنازه فرزندش آمده است و اگر آنها صبر نکرده بودند ما امروز این عزتمندی را نداشتیم.

کد خبر 712608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.