شهادت بزرگترین پاداش خداوند به بندگان مؤمن و مخلص است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهادت بزرگترین پاداش خداوند متعال به بندگان مؤمن و مخلص خود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تشییع پیکر شهید خوشنام روز _یکشنبه، بیست و ششم آذر_ همزمان با سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار شهر یاسوج برگزار شد.

پیکر مطهر شهید خوشنام بعد از تشییع از حرم حضرت امامزاده عبدالله تا میدان امام حسین علیه السلام شهر یاسوج در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، اظهار کرد: امروز یکی از شهدای گمنام در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می‌شود. لذا همه کارکنان این را قدر بدانند و از مرقد مطهر این شهید بهره ببرند. شهدا زنده و نظاره‌گر رفتار و اعمال ما هستند.

وی افزود: باید سیره عملی شهدا را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم.

در ادامه این آئین آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شهادت بزرگترین پاداش خداوند متعال به بندگان مؤمن و مخلص خود است.

وی افزود: چقدر زیبا است که انسان با بدن پاره پاره در دفاع از آرمان‌های الهی به سمت خداوند برود.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه عده‌ای قصد داشتند، جای جلاد و شهید را باهم عوض کنند، تا راه شهدا را گم کنیم، تصریح کرد: راه روشن شهدا را نباید جوانان ما گم و فراموش کنند، در صورتی که عده‌ای تلاش می‌کنند که فضا را تاریک کنند و در تاریکی حق را تشخیص ندهند.

حسینی با بیان اینکه بهترین راه مرگ و سعادتمندی که انسان با افتخار بمیرد و با افتخار در بهشت خدا جای بگیرد، افزود: این راه را حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار نشان ما دادند.

وی گفت: اگر ما می‌خواهیم به این راه دست پیدا کنیم باید ببینم که ارزش‌های فاطمی چیست؟ حجاب، عفاف، معنویت و رعایت احکام الهی مسیر دستیابی به این راه است، وقتی انسان وارد فحاش و زشتی شد راه خداوند را گم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وقتی شکم‌ها از حرام پُر شد، حرام سراسر وجود انسان را می‌گیرد، آن وقت نه چشمان شماها حق را می‌بیند و نه گوش‌های شما ندای حق را می‌شنود.

مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، در حاشیه این آئین، اظهار کرد: وظیفه همه مسئولان و مردم این است که برای پاسداشت ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی ضمن قدردانی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بویراحمد بزرگ در استقبال از شهدای گمنام، گفت: ما تا پای جان باید حافظ آرمان‌های شهدا باشیم.

شهادت بزرگترین پاداش خداوند به بندگان مؤمن و مخلص استشهادت بزرگترین پاداش خداوند به بندگان مؤمن و مخلص است

شهادت بزرگترین پاداش خداوند به بندگان مؤمن و مخلص است

کد خبر 712600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.