آسفالت ۱.۷ میلیون متر مربع از معابر شهر اصفهان طی ۸ ماه

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر این کلان‌شهر طی هشت ماه ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع بوده است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی در سال گذشته ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی ۱۴۰۲ نیز با حدود ۱۴۸ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱، به میزان ۴۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد و معادل ۹۲ درصد آن تاکنون تأمین اعتبار شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تناژ آسفالت پخش شده در سال ۱۳۹۹ معادل ۱۶۲ هزار تن، در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۸۳ هزار تن، سال گذشته به میزان ۲۰۰ هزار تن و در هشت‌ماه سال جاری نیز بیش از ۲۱۰ هزار تن بوده است.

کشاورزراد با اشاره به میزان آسفالت پخش شده در سال جاری به تفکیک مناطق پانزده‌گانه ادامه داد: در منطقه یک ۸۲۵۰ تن در مساحت ۶۶ هزار ۹۵۰ متر مربع، منطقه دو ۵۲۰۰ تن در مساحت ۴۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع، در منطقه سه ۸۴۹۰ تن و در مساحت ۶۴ هزار ۵۰۰ متر مربع، منطقه چهار ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن در مساحت ۱۴۹ هزار متر مربع و در منطقه پنج ۹۵۰۰ تن در مساحت ۷۹ هزار متر مربع آسفالت پخش شده است.

وی اضافه کرد: در منطقه شش ۸۳۰۰ تن در ۶۹ هزار متر مربع، منطقه هفت ۹۹۰۰ تن در عرصه ۸۸ هزار و ۱۰۰ متر مربع، منطقه هشت ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن در مساحت ۹۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع، در منطقه ۹ حدود ۴۹۰۰ تن در عرصه ۴۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در منطقه ۱۰ بیش از ۱۹ هزار تن در عرصه ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از ابتدای سال جاری تاکنون آسفالت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در منطقه ۱۱ بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در عرصه ۹۵ هزار و ۸۰۰ متر مربعی، منطقه ۱۲ میزان ۹۹۰۰ تن در عرصه ۸۱ هزار متر مربع و در منطقه ۱۳ نیز ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن در عرصه حدود ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در منطقه ۱۴ میزان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن در عرصه ۱۶۲ هزار متر مربعی، منطقه ۱۵ به میزان ۲۲ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۱۸۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع و برای پروژه رینگ چهارم نیز میزان بیش از ۳۱ هزار برای آسفالت ۲۲۶ هزار و ۵۸۵ متر مربع استفاده شده است.

کشاورزراد ادامه داد: سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر شهر اصفهان طی هشت ماه ۱۴۰۲، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع بوده است.

کد خبر 712543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.