زنان کرمانشاه در ایام دفاع مقدس صلابت خود را ثابت کردند

شهردار کرمانشاه گفت: زنان کرمانشاهی شیر زنانی هستند که در ایام دفاع مقدس صلابت خود را ثابت کرده و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، ما نباید شهدا را مردگان بپنداریم، آن‌ها زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی عصر امروز _شنبه، بیست‌وپنجم آذر_ در در اجتماع دختران فاطمی که در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز تجدید میثاق با بزرگترین الگوی انسان‌ها و به خصوص زنان در بشریت است.

وی افزود: خداوند در قرآن با عنوان «خیر کثیر» از حضرت زهرا (س) یاد می‌کند و پیامبر اکرم (ص) برای این خیر، امر به شکر می‌کند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم که خواهران جامعه ما از این الگو بهره ببرند و بتوانیم در برابر هجمه فرهنگی معاندین که تلاش آن‌ها برای تنزل ارزش والای زن است مقاومت کنیم، زیرا ما در مقابل آنان بزرگ‌ترین شخصیت عالم را داریم.

نوروزی بیان کرد: زنان کرمانشاهی شیر زنانی هستند که در ایام دفاع مقدس صلابت خود را ثابت کرده و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، ما نباید شهدا را مردگان بپنداریم، آن‌ها زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم آئین اعطای هدیه و اهدای چادر به تعدادی از دختران در حضور شهدای والامقام برگزار شد.

همچنین از جمعی از بانوان فعال فرهنگی استان کرمانشاه از جمله ریحانه عظیمی، نگین کرمی، زهرا جدیدالاسلام، آرمیتا مرادی، زهرا صحرایی، پریا قبادی، نرگس کرمی راد، فائزه صادقی، سادات کهراریان، نرگس قربانیان، صدیقه ملکی، ستاره صوفی و زهرا ابوالفضلی تقدیر شد.

کد خبر 712532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.