سرافکندگی یاران حاجی‌صفی و محمدی پس از حذف از لیگ اروپا

تیم فوتبال آ. اک آتن یونان با ناکامی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا از گردونه این مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته ششم و پایانی گروه B فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ اروپا، تیم فوتبال آ. اک آتن یونان در حالی‌که احسان حاج‌صفی را همچون دو دیدار قبلی‌اش در ترکیب ابتدایی و سمت چپ خط دفاعی داشت و میلاد محمدی را هم بر روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم یوهان کرایف آرنا شهر آمستردام مهمان آژاکس هلند بود.

یاران احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی که فصل جدید لیگ اروپا در گروه مرگ را با کسب پیروزی شگفت‌انگیز و خارج از خانه مقابل برایتون انگلیس آغاز کردند و پس از آن‌هم برابر آژاکس هلند یک امتیاز به دست آوردند، در سه دیدار بعدی خود در این رقابت‌ها سه شکست متوالی داشتند تا چهار امتیازی باشند و در رتبه سوم جدول گروه B بایستند، اما برای رسیدن به دور یک‌شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس باید از آژاکس امتیاز می‌گرفتند.

یاران حاج‌صفی و محمدی که فقط یک امتیاز نیاز داشتند تا به دور یک‌شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس برسند، در نهایت با نتیجه سه بر یک مقابل آژاکس شکست خوردند تا قعرنشین جدول لیگ اروپا شوند.

احسان حاج‌صفی در شب شکست تیمش مقابل آژاکس هلند ۹۰ دقیقه در زمین بود و میلاد محمدی هم در دقیقه نخست وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم به میدان آمد.

سرافکندگی یاران حاجی‌صفی و محمدی پس از حذف از لیگ اروپا

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که یکی از مهره‌های اصلی آ. اک آتن به‌شمار می‌رود و در پنج دیدار قبلی در لیگ اروپا برای تیمش به میدان رفته و یک پاس گل داد، بود از ابتدا برابر آژاکس هلند بازی کرد و میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. اک آتن که در دو مسابقه اخیرشان از ترکیب فاصله گرفته و به‌طور کامل نیمکت‌نشین احسان حاج‌صفی بوده، مقابل آژاکس نیز همین اتفاق را تجربه کرد.

عملکرد تیمی و آمار در خط‌حمله تیم فوتبال آ. اک بی‌رحمانه بد هستند.

لوی گارسیا، پونس و فان‌ورت، سه بازیکن هجومی در مجموع از ابتدای فصل تاکنون سه گل زده‌اند و با حضور لوی گارسیا در زمین و پونس روی نیمکت آ. اک، اتفاق خاصی مقابل آژاکس رقم نخورد تا حذف این تیم از لیگ اروپا قطعی شده و از راهیابی به لیگ کنفرانس هم ناکام بماند.

کد خبر 712531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.