پویش یلدای مهربانی در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: پویش یلدای مهربانی با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده های نیازمند، در شب یلدا برگزار می‌شود.

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، اظهار کرد: پویش یلدای مهربانی به منظور کمک به نیازمندان و مددجویان، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این پویش خیران و مردم نیکوکار از طریق کمک‌های نقدی خود احتیاجات شب یلدایی خانواده نیازمند را تأمین می‌کنند، افزود: لرستانی‌های خیر در یلدای امسال با تقسیم شادی‌ها به سفره یلدای نیازمندان رنگ مهربانی می‌بخشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: پویش یلدای مهربانی با هدف تهیه و تأمین بسته‌های معیشتی نیازمندان و مددجویان لرستانی در استان برگزار می‌شود و در این طرح تهیه سبد غذایی میوه و آجیل و شیرینی شب یلدا برای نیازمندان در دستور کار قرار دارد دارد که پس از جمع‌آوری کمک‌ها این اقلام تهیه و بین نیازمندان و مددجویان لرستانی توزیع می‌شود.

شیخ‌پور تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار لرستانی می‌توانند برای مشارکت در امر خداپسندانه احسان شب یلدا کمک‌های نقدی خود را برای تهیه مواد غذایی مددجویان تا قبل از شب یلدا به حساب کمیته امداد واریز کنند.

کد خبر 712524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.