محدودیت‌های خطوط اتوبوسرانی اصفهان در مراسم «تشییع مادرانه» اعلام شد

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه محدودیت‌های خطوط این شرکت در مراسم تشییع مادرانه که فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود را اعلام کرد.

سیدمهدی علاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجتماع بزرگ عزاداران حضرت زهرا (س) همراه با بدرقه شهدای گمنام که فردا _یکشنبه بیست‌وششم آذر_ ساعت ۹ صبح از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به برگزاری این مراسم، محدودیت‌های خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در مراسم تشییع مادرانه از ساعت ۹ تا پایان مراسم برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: بر این اساس خط یک تندرو به صورت دو تکه از باغ قوشخانه تا میدان احمد آباد و از پل زندان تا میدان پرواز سرویس‌دهی خواهد کرد.

محدودیت‌های خطوط اتوبوسرانی اصفهان در مراسم «تشییع مادرانه» اعلام شد

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: خط دو تندرو از پایانه آبشار پل غدیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی، چهارراه علامه امینی، خیابان ۲۲ بهمن، خیابان بزرگمهر و ادامه مسیر و بالعکس سرویس‌دهی خواهد کرد.

علاءالدینی با بیان اینکه خط ۸۰ صفه خیابان سپهسالار، خیابان ارباب، خیابان شیخ صدوق و ادامه مسیر و بالعکس است، گفت: خط ۲۸ تا محدودیت مسیر دو تکه است و پل بزرگمهر حذف می‌شود، همچنین خطوط شرق به غرب با توجه به جمعیت حاضر به صورت موقت مسدود و باز می‌شود.

وی اظهار داشت: اتوبوس کافی برای بازگشت از گلستان شهدا پس از اتمام مراسم و محدودیت‌ها پیش‌بینی شده است و مسئولان و بازرسان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در محل گلستان شهدا حضور دارند.

کد خبر 712521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.