مراسم شبی با شهدا در مهدیه سنندج برگزار شد

مراسم شبی با شهدا و وداع با پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس، امشب در مهدیه شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مراسم شبی با شهدا و وداع با پیکر مطهر چهار شهدای گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه _شنبه، بیست‌وپنجم آذر_ با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور سنندج در مهدیه این شهر برگزار شد.

کاروان حامل پیکر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس، صبح _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ در میان استقبال گرم مردم استان کردستان، از طریق پلیس‌راه کرمانشاه وارد شهر سنندج شد.

پس از استقبال پرشور مردمی در ورودی سنندج، پیکرهای شهدا در مراسم‌هایی همچون خوش آمدی قهرمان، میثاق با شهدا و یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف استان کردستان حضور یافت.

مراسم اصلی تشییع پیکر این شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۶ آذر از میدان آزادی تا میدان انقلاب شهر سنندج برگزار می‌شود.

بعد از مراسم تشییع، پیکر مطهر سه شهید به شهرستان‌های قروه، بیجار و دهگلان تحویل داده شده و یک شهد نیز در سنندج تدفین خواهد شد.

یک شهید در ستاد سپاه بیت‌المقدس کردستان در شهر سنندج تدفین می‌شود، شهدای شهرستان‌ها نیز در شهرستان بیجار در محل کارخانه سیمان، در دهگلان در محل پارک لاله و در قروه نیز در حوالی روستای قلعه تدفین و خاکسپاری خواهند شد.

کد خبر 712514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.