اجرای پویش «یلدای رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: پویش «یلدای رهایی» به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد، سید مسعود عظیمی از اجرای پویش «یلدای رهایی» به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: این پویش به همت ستاد دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اجرا خواهد شد.

وی در خصوص زمان اجرای این پویش افزود: این طرح از تاریخ ۲۵ آذر سال جاری آغاز و تا ۳۰ آذر، شب یلدا اجرا می‌شود و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومین مالی جرایم غیر عمد و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان یزد به دلیل همکاری در برگزاری این پویش افزود: با همکاری و مشارکت این سازمان بنرهایی مربوط به پویش طراحی و چاپ شده که قرار است در مکان‌های پر تردد شهر نصب می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان تیزر و کلیپ‌هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ساخته شده که از طریق صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد و شماره حساب‌های این ستاد مردمی به صورت مرتب در شبکه استانی یزد زیرنویس شده و از طریق رادیو نیز اعلام خواهد شد.

وی گفت: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

کد خبر 712493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.