اولین رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی برگزار می شود

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: اولین رویداد مردمی اشتغال در پایتخت صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، نگین براتی اظهارکرد: رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی با موضوع بهم رسانی عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر کلیه حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی و به خصوص در حوزه دانش بنیان و فناور اجرا می‌شود.

وی افزود: این رویداد به منظور برقراری ارتباط سریع کارفرمایان و جویندگان کار و اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل در استان مرکزی برگزار می‌شود.

اولین رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی برگزار می شود

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی زمان برگزاری این رویداد را ۲۸ آذرماه اعلام کرد و افزود: رویداد مردمی اشتغال در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار می‌شود و کارفرمایان و کارجویان می‌توانند از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به این محل مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این رویداد کاهش دغدغه کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان و ایجاد اشتغال در استان است.

براتی از حضور نمایندگان اداره کل در این برنامه خبر داد و گفت: این رویداد با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع سازمان تأمین اجتماعی، بهزیستی، آموزش فنی وحرفه ای، صندوق کارآفرینی امید، بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران، صندوق بازنشستگی، مدیریت درمان تأمین اجتماعی، صندوق بیمه روستاییان وعشایر، کارفرمایان و مدیران دفاتر کاریابی‌های غیردولتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رویداد با انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با درخواست کارجویان، به فرصت‌های شغلی موجود معرفی می‌شود.

کد خبر 712483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.