مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کهگیلویه و بویراحمد+ جزییات

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم عزاداری سال‌روز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور دسته‌های عزاداری در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری روز شنبه، بیست و پنجم آذر_ در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های عزاداری سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداخت و اظهار کرد: این مراسم از جلوی مسجد امام حسین (ع) شهر یاسوج به طرف مصلی این شهر ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر گچساران ساعت ۹:۰۰ صبح از روگذر شهری تا بوستان شهدای گمنام این شهر می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه عزاداری از ساعت ۱۰:۰۰ صبح از محل سپاه شهر لنده به سمت مصلی این شهر آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهر باشت نیز این مراسم از ساعت ۱۵:۰۰ فردا از ایستگاه مسافربری شهر یاسوج به سمت مسجد حضرت رسول (ص) برگزار می‌شود.

حجت اسلام افتخاری با بیان اینکه این مراسم در شهرستان دنا از فلکه الله به طرف مسجد جامع از ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم در شهرستان مارگون در میدان شهید یزدانپناه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در شهر چرام از بوستان نیروی انتظامی تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود، گفت: مردم با دسته‌های مختلف عزاداری و موکب‌ها نیز به مردم در این مراسم خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 712472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.