ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به مددجویان کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی به مددجویان و نیازمندان ناصرآباد و اقبالیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ناصر ظاهری بعدازظهر امروز -شنبه بیست‌وپنجم آذر- در حاشیه بازدید از خدمات درمانی و دندانپزشکی در اقبالیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی و دستگاه‌های مختلف به نیازمندان و محرومان خدمت رسانی کند.

وی افزود: در کنار خدمات مختلفی که به نیازمندان ارائه می‌شود، ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌های نیازمند و محروم، یکی از ضرورت‌ها بود که از مدت‌ها پیش آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: پس از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و دندانپزشکی در منطقی چون قزوین، آبیک و الموت، این بار با استفاده از تلاشگران جهادی ارائه خدمت در ناصر آباد و اقبالیه اجرایی شده و هم اکنون این خدمت در حال ارائه است.

ظاهری تصریح کرد: خدمت به محرومان تنها در حوزه معیشت نیست، چراکه تأثیر مسائل اقتصادی در حوزه بهداشت و سلامت افراد، مسائل فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به ارتقای فرهنگی و تحصیلی نیز از دیگر مسائل مهم و جدی در خدمت‌رسانی است.

وی اضافه کرد: محور امدادرسانی در کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است تا بتوانند با تکیه بر توانمندی‌های خودشان، زندگی عزتمندانه‌ای را رقم بزنند.

کد خبر 712453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.