کنگره ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی پرشورتر از سال گذشته برگزار شود

استاندار خراسان شمالی زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را امری حیاتی برای جامعه دانست و گفت: کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی پرشورتر از سال گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه بیست و پنجم آذر _ در ستاد کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، بلکه حرکتی به منظور انتقال سیره و منش شهدا است تا از این طریق روحیه ایثار و سلحشوری و امید در جامعه را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه همواره باید یاد و راه شهیدان والامقام پاس داشته شود و پیام شهدا منتقل شود، افزود: این حرکت باید به فرایندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان تبدیل شده و هیچگاه نباید متوقف شود.

استاندار خراسان شمالی برپایی کنگره‌های شهدا را حرکتی ارزشمند و امیدآفرین دانست و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه و تبیین آن بین مردم و به ویژه نسل جوان صورت بگیرد.

حسین‌نژاد تصریح کرد: چنانچه شاهد جلوه‌های روحیه ایثار و شهادت طلبی در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم، اکنون نیز زنده نگه داشتن و تقویت این روحیه سبب ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی بر بسترسازی برگزاری کنگره شهدا با شور و قوی‌تر از گذشته تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی، پیوست اجتماعی و خدمات رسانی، جذب و به‌کارگیری جوانان به عنوان موتور محرکه کشور، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و اطلاع رسانی، تولید آثار فاخر فرهنگی و … از اهداف برگزاری این کنگره‌ها است.

کد خبر 712440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.