اجرای ۵ پروژه راهداری با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در شهرستان گچساران

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پنج پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حمیدرضا پیمان‌جو امروز _شنبه بیست و پنجم آذر_ در حاشیه بازدید از محور ارتباطی گچساران اظهار کرد: پروژه‌های حوزه راه در این شهرستان فعال بوده و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر پنج پروژه با اعتبار بیش از ۳۷۸ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال در گچساران اجرا و یا در دست اقدام است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میانگین پیشرفت این پروژه‌ها ۷۵ تا صددرصد است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی گلزار روستاهای «آبچیرک»، «آبتوت»، «پاکوه»، «سرآب ننیز» و «امامزاده جعفر» با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۱۴۴ هزار ریال به طول بیش از دو کیلومتر و پیشرفت فیزیکی صددرصدی اجرا شده است.

پیمان‌جو اضافه کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی «پشکان» با اعتبار بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۸۳۳ هزار ریال و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: بهسازی و آسفالت جاده قبرستان شهر دوگنبدان (آنتنی کارخانه روغن نباتی) با اعتبار بیش از ۶۲ میلیارد و ۶۲۶ میلیون و ۱۱۸ هزار ریال و پیشرفت ۹۵ درصدی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام گچساران است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دیگر پروژه‌های حوزه راه در گچساران می‌توان به بهسازی و آسفالت و اجرای عملیات ابنیه فنی راه روستایی رودبال (پل) با اعتبار بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد اشاره کرد.

پیمان‌جو اضافه کرد: بهسازی راه روستایی «رودبال» (دیوار حایل) با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۴۱۱ هزار ریال و پیشرفت ۷۵ درصد از دیگر پروژه‌های فعال در شهرستان گچساران است.

کد خبر 712414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.