وجود "باغ" یکی از مولفه‌های مهم هویتی شهر ارومیه است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: وجود "باغ" یکی از مؤلفه‌های مهم هویتی شهر ارومیه است و مدیریت شهری باید تمام تلاش خود را جهت حفظ، احیا و تبدیل آنها به فضای سبز به کار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، مرتضی بهرام امروز _ شنبه بیست و پنجم آذرماه_ در جلسه شورای پژوهشیِ مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه به یکی از موضوعات مهم پیش روی مدیریت شهری از جمله "درآمدهای پایدار" پرداخت و ضمن اشاره به میزان درآمد پایدار برخی شهرداری‌ها اظهار کرد: در حالی شهرداری ارومیه بعضاً با مشکلِ پرداخت حقوق مواجه می‌شود که میزان درآمد پایدار برخی شهرداری‌ها بیش از مقدار پیش بینی شده در بودجه مصوب است.

وی خواستار توجه نخبگان به موضوع درآمدهای پایدار برای مدیریت شهری شد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه در خلال بررسی طرح احیای باغات شهر ارومیه، ضمن برشماری مفادی از قوانینِ فضای سبز به وجود باغات و اراضی زراعی داخل شهر ارومیه اشاره و به حفظ و تبدیلِ آن‌ها به فضاهای سبز شهری تاکید کرد.

بهرام گفت: وجود "باغ" یکی از مؤلفه‌های مهم هویتی شهر ارومیه است و مدیریت شهری باید تمام تلاش خود را جهت حفظ، احیا و تبدیل آنها به فضای سبز به کار گیرد.

کد خبر 712396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    تشکر از مسولین محترم انشالله به منطقه محرم کنار گذر ابوذر که قرار هست این محوطه فضای سبز بشه رسیدگی شود بلکه به پاکی برسه از بس مردم اشغال نخاله می اندازند اینجا پشت خونه ماست نمی تونیم یک دقیقه پنجره رو باز کنیم انشالله مسولین رسیدگی می کنن
  • علی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    2 0
    باسلام لطفا یک سری به انتهای خيابان شهید طریقت بزنید چه باغهایی را جلو چشم مامورین شهرداری و...بریده‌اند